  • 11. Data: 2004-08-18 12:06:48
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Uzytkownik "dx" napisal w wiadomosci

    > No nie bardzo, niestety....
    > darek

    :( no to w takim razie czy moge go jakos splacic jakos predzej ?

  • 12. Data: 2004-08-18 12:10:40
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A w oddziale jakiego banku? Bo zastanawiam się jak to jest z płaceniem za
    > rachunki w agencji PKO BP Visą Inteligo?

    VE Inteligo powinno być za darmo - bo kazda wyplata w terminalu agencji PKO
    ta karta jest za free. (przetestowane kilkukrotnie)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-08-18 12:14:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To o co się zakładamy, że bedzie to "wypłata gotówki w oddziale banku" ?
    :-)

    Ja sie moge zalozyc?
    Bedzie bezgotowkowa.
    Proponuje 100zl.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2004-08-18 12:19:47
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:

    [...]

    > Ja sie moge zalozyc?
    > Bedzie bezgotowkowa.
    > Proponuje 100zl.

    O! Czyżby jednak PKOBP sie podłozylo i pozwalało wypłaty z POS-ów
    traktować jako bezgotówkowe ? To natcychmiast biorę wszystkie swoje
    karty i jadę wypłacać kilkanaście tysięcy nieoprocentowanego kredytu ...
    mniam.

    KJ

  • 15. Data: 2004-08-18 12:22:15
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    > traktować jako bezgotówkowe ? To natcychmiast biorę wszystkie swoje
    > karty i jadę wypłacać kilkanaście tysięcy nieoprocentowanego kredytu ...

    mLinka twierdzi ze bedzie to gotowkowa wyplata - czyli zgodnie z naszym
    tokiem rozumowania ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-08-18 12:25:46
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cfvfel$pu7$1@inews.gazeta.pl...

    > mBank ogólnie daje ciała ;-) Praktycznie tydzień temu wypłacałem $ w
    > bankomacie zagranica (wkrótce podeśle informacje na grupę ;-)) -
    transakcję
    > rozliczyli, prowizji jeszcze nie pobrali.

    No to tez sie dowiedzialem: "wie pan, ta traksakcja mogla zostac
    zaksiegowana recznie i prowizja moze byc naliczona pozniej". No super - ale
    jakbym wybral wszytsko i wpadl w niedozwolony debet to bedzie moja wina :/
    Skoro rozliczyli transakcje to i powinni sobie pobrac prowizje :/

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-08-18 12:26:54
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    > :( no to w takim razie czy moge go jakos splacic jakos predzej ?

    Nie wiem jak w mbanku traktuja wczesniejsza splate,saldo zmienisz ale
    jak z odsetkami jie wiem; prowizji za wyplate w bankomacie nie ominiesz
    ( nie ma znaczenia, ze to byl POS). Ogolnie placenie w ajencjach PKO
    traktowane jest tak jak wyplata z bankomatu, bez prowizji dla wlasnych
    kart i z prowizja zalezna juz od Twojego banku za wyplate w obcym
    bankomacie, co przy KK nie ma znaczenia.
    darek

  • 18. Data: 2004-08-18 12:27:55
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >:( no to w takim razie czy moge go jakos splacic jakos predzej ?

    jasne - normalna spłata aktualnego salda karty :((
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2004-08-18 12:29:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > :( no to w takim razie czy moge go jakos splacic jakos predzej ?

    Jak masz kasę na rachunku w mbanku, to spłac to jeszcze dzisiaj. Nie
    wpadniesz w ten sposób w odsetki. O kwotę prowizji za wypłatę gotówkową w
    oddziale banku i tak już jesteś w plecy.

  • 20. Data: 2004-08-18 12:29:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > traktować jako bezgotówkowe ? To natcychmiast biorę wszystkie swoje
    > karty i jadę wypłacać kilkanaście tysięcy nieoprocentowanego kredytu ...

    Nie.
    Wyplata to co innego.
    Autor tego watku zaplacil RACHUNKI karta. Zadnej gotowki do reki nie dostal
    (mam nadzieje, bo bym przegral zaklad...;-).

    --
    Pozdrowienia
    ---