  • 31. Data: 2004-10-19 16:35:36
    Temat: Re: placanie kartami w MORD-zie
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Glenn" news:cl3dak$9sa$1@news.onet.pl
    > To ktoś Cię okrutnie okłamał, a Ty uwierzyłeś :-) I nawet wiem dlaczego -
    > zapewne prowadzący agencję jest jakoś tam powiązany z kierownictwem
    > MORDu

    No proszę. Glenn przyjechał specjalnie ze swojego Wrocławia do krakowskiego
    MORDu i wie jakie tam są układy :P

    > Nikt Cię jednak nie zmusiłby do dokonania tam wpłaty, a MORD o wysokości
    > opłat pobieranych przez agencję banku nie musi informować.

    A powiedz mi profesorku gdzie jest tutaj logika? Będziesz szedł do innej
    agencji PKO dokonać wpłaty za egzamin jeżeli masz ją na miejscu? Gratuluje
    inteligencji i pomysłowości!!!
    A wracając do kwestii informacji podawanych przez MORD dotyczących opłat to
    prawda jest taka, że paniusia która siedzi w okienku mogła by napisać "do
    opłaty egzaminacyjnej doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 3 zł"
    Czy to takie trudne? Na to wygląda, że tak...

  • 32. Data: 2004-10-19 16:39:41
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "RobertSA" news:cl3eu1$l8h$1@opal.icpnet.pl
    > A wie ktos, jak jest w WORD poznanskim?

    Zapytaj się Glenna on wie przecież wszystko o MORDach i WORDach w całej
    Polsce :) Jest przecież posiadaczem ADSLki w DIALOGu, za której korzystanie
    płaci tylko 99 zł :P

    PS. Comiesięczną opłatę za internet rzecz jasna uiszcza w jednej z wielu
    agencji PKO BP we Wrocławiu :P

    PS. A tak na poważnie to jeżeli chodzi o poznański WORD to najlepszym
    wyjściem z sytuacji jest zwyczajny telefon do ośrodka egzaminacyjnego. Wtedy
    napewno się wszystkiego dowiesz :) Pozdrawiam.

  • 33. Data: 2004-10-19 16:40:18
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Kamil Jonca" news:slrncnaf9k.2dt.kjonca@kjonca.kjonca.bogus
    > Podstawa prawna :-) Mi tak samo chcieli wmówić w WK gdy starałem sie o
    > prawo jazdy skończyło się tym, że zapłaciłem z mBanku i papiery wysłałem
    > pocztą :-)

    I też dobre rozwiązanie :) Jak ktoś kiedyś powiedział liczy się końcowy
    efekt :)

  • 34. Data: 2004-10-19 16:43:13
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Glenn" news:cl3ack$940$1@news.onet.pl
    > Nie zaśmiecaj grupy swoimi wynurzeniami ad personam - świadczą tylko o
    > Twoim poziomie kultury - swój poziom rozumowania ujawniłes już wczesniej.

    Oj jo joj :P Biznesmenik Glenn się podenerwował :P Jak, że mi przykro :D :P
    Ktoś się ośmielił go zaatakować :) No popatrz jakie to straszne :D

    PS. Glenn dasz mi bana :) Niczego bardziej nie pragnę he he he :D

  • 35. Data: 2004-10-19 16:49:56
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "yayco" news:cl3fii$1eb$1@inews.gazeta.pl
    > A na czym miała polegać jego "specyficzność"?

    Na tym, że miałeś na nim wbitą pieczątkę agencji w WORDzie albo MORDzie, w
    której wpłaciłeś kaskę :) Ot co polska biurokracja :)

  • 36. Data: 2004-10-19 16:52:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zapytaj się Glenna on wie przecież wszystko o MORDach i WORDach w
    > całej Polsce :) Jest przecież posiadaczem ADSLki w DIALOGu, za której
    > korzystanie płaci tylko 99 zł :P

    Dziecko skończ, bo się ośmieszasz-nawet IP porządnie sprawdzić nie umiesz,
    na dodatek masz problemy z czytaniem, bo nie myliłbyś płci tak uparcie. Jak
    już rozwiążesz te skomplikowane rachunki z lokatami w mbanku, to zacznij
    wtedy rozwiązywac problem opłat za prawko - może dasz radę. Trzymam kciuki!

  • 37. Data: 2004-10-19 16:59:12
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Glenn" news:cl3grb$ns4$1@news.onet.pl
    > Dziecko skończ, bo się ośmieszasz

    Dorosła się odezwała :P

    > Nawet IP porządnie sprawdzić nie umiesz

    Ciociu nie sprawdzałem twojego IP tylko skąd piszesz swoje epopeje :P A jak
    by na to nie spojrzeć --> DIALOG & Wrocław :)

    > Na dodatek masz problemy z czytaniem, bo nie myliłbyś płci tak uparcie.

    Rozumiem obojniak :P

    > Jak już rozwiążesz te skomplikowane rachunki z lokatami w mbanku, to
    zacznij
    > wtedy rozwiązywac problem opłat za prawko - może dasz radę. Trzymam
    kciuki!

    Ja przynajmniej potrafię się przyznać do swojej niewiedzy... Tobie "ambicja"
    i "godność" na to nie pozwala... No cóż tak to jest jak się myśli d... a nie
    głową :P

  • 38. Data: 2004-10-19 17:00:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piter napisał:

    > Oj jo joj :P Biznesmenik Glenn się podenerwował :P Jak, że mi przykro :D :P
    > Ktoś się ośmielił go zaatakować :) No popatrz jakie to straszne :D
    >
    > PS. Glenn dasz mi bana :) Niczego bardziej nie pragnę he he he :D

    Ty to ladnie glupi jestes.

    Bartol

  • 39. Data: 2004-10-19 17:20:28
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c...@a...krakow,
    Piter <p...@t...pl>:

    > PS. A tak na poważnie to jeżeli chodzi o poznański WORD to najlepszym
    > wyjściem z sytuacji jest zwyczajny telefon do ośrodka
    > egzaminacyjnego. Wtedy napewno się wszystkiego dowiesz :) Pozdrawiam.

    mam inne zdanie, dlatego pytam tutaj

    --
    Robert

  • 40. Data: 2004-10-19 17:23:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-19 18:49, kiedy Piter napisał(a) co
    następuje:

    > Na tym, że miałeś na nim wbitą pieczątkę agencji w WORDzie albo MORDzie, w
    > której wpłaciłeś kaskę :) Ot co polska biurokracja :)

    Nie będę Ci tłumaczył, że takie coś nie ma żadnej podstawy prawnej, bo
    po lekturze twoich postów doszedłem do wniosku, że nic nie zrozumiesz.
    Tacy jak ty skłonni są najpierw zapłacić za wszystko (bo kazali), a
    potem jęczeć, że ich okradziono.
    Najgorsze, że wybierałem się do Krakowa samochodem, ale się nie wybiorę,
    bo obawiam się, że mógłbym wpaść na Ciebie

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****