  • 41. Data: 2004-10-19 17:43:02
    Temat: Re: placanie kartami w MORD-zie
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ja przynajmniej potrafię się przyznać do swojej niewiedzy...

    Ale nie musisz sie tym od razu chełpić ;-P

    > Tobie "ambicja" i "godność" na to nie pozwala...
    > No cóż tak to jest jak się myśli d... a nie głową :P

    No, wreszcie jakaś autorefleksja,
    idź może jednak i policz sam te swoje odsetki od lokaty,
    więcej będziesz miał z tego pożytku
    i a nuż się okaże, że choć czasem głową też potrafisz ;-P

  • 42. Data: 2004-10-19 17:47:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > idź może jednak i policz sam te swoje odsetki od lokaty,
    > więcej będziesz miał z tego pożytku

    Daj spokój - jeszcze umrze z wysiłku-takie zadanie może go zabić :-) ATPO to
    że też takich buraków Kraków nosi - a to takie fajne miasto.

  • 43. Data: 2004-10-19 17:54:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A wie ktos, jak jest w WORD poznanskim?

    Pewnie też jest na miejscu agencja PKO (we Wrocławiu jest), ale nie sądzę
    żeby po opłaceniu egzaminu "na mieście" ktoś Ci tego nie uznał.

  • 44. Data: 2004-10-19 18:15:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Piter napisał(a):

    > MORD!!! A raczej pani w okienku :) A dokładniej PKO BP :P

    [...]

    > Za przelew z kaską za egzaminek :) Siemanko :)

    Bełkoczesz.

  • 45. Data: 2004-10-24 20:58:19
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 19 Oct 2004 16:15:44 +0200, "Piter" <p...@t...pl>
    wrote:

    >Co ciekawe sam pytałem się pani w okienku gdy płaciłem za swój egzamin ile
    >to i owo kosztuje. Usłyszałem odpowiedź - 94 zł (egzamin łączony). Kiedy w
    >końcu nastała moja kolej miła pani mówi, że mam zapłacić nie 94 ale 97 zł.

    ta sama pani?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 46. Data: 2004-10-24 20:59:44
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 19 Oct 2004 17:53:08 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >To ktoś Cię okrutnie okłamał, a Ty uwierzyłeś :-) I nawet wiem dlaczego -

    ktoś? Urzędnik! A to już co najmniej wykroczenie...

    --
    Jarek Andrzejewski