  • 1. Data: 2005-12-02 12:36:45
    Temat: [piątkowo] [długie] skarga na bepehahaha
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Przed chwilą dostałem mailem od znajomego. Na grupie nie widziałem:

    Czytaj do końca - dobre !!!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-12-02 13:02:05
    Temat: Re: [piątkowo] [długie] skarga na bepehahaha
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański"
    <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
    > Przed chwilą dostałem mailem od znajomego. Na grupie nie widziałem:

    byyylo...
    z tym samym bledem ort.;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-12-02 13:07:40
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Przed chwilą dostałem mailem od znajomego. Na grupie nie widziałem:

    Bo nie czytales grupy !