    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: phishing a hasła jednorazowe i tokeny
    Date: Sun, 15 May 2005 11:52:35 -0500

    kx wrote:

    > Niekoniecznie DNS. Router, przez który przechodzą pakiety może zrobić
    > z nimi co zechce - mam na myśli, że może sam konstruwać z nich sesje tcp
    > i odpowiadać na zapytania przeglądarki.

    > O ile nieprawidłowo działający serwer DNS jest łatwo wykryć, no bo po
    > włamaniu o zapytanie domeny nagle zaczął podawać inny IP, o tyle w/w
    > metodę już jest trudniej wyłapać. Wierzysz swojemu providerowi, który
    > dołożył wszelkich starań, żeby dobrze zabezpieczyć serwer, ale po drodze
    > jest jeszcze kilkanaście (lub więcej) routerów.

    tak, ale routery nie są zarządzane przez osoby z budki z piwem.
    Nie wiem, który administrator routera by się na to odważył. Dobrze wie
    co mu grozi.
    Najbardziej bałbym się właśnie routera tego najbliższego, własnego
    providera, który zwykle należy do małej sieci osiedlowej i tam naprawdę
    nie wiadomo co się na nim dzieje.

    z tym, że właśnie po to wymyslili certyfikaty, aby takie sytuacje wyłapywać.