  • Data: 2005-07-08 21:14:31
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "EW" <e...@w...gazeta.pl> writes:

    > kto mi powie, jak to może być i co z tym zrobić : chciałam wziąć kredyt w
    > banku (tam gdzie posiadam konto), w wysokości ok. 2 tyś. zł. Przy
    > sprawdzaniu okazało się, że w Biurze Informacji Klienta, tam gdzie
    > sprawdzają ewentualne zadłużenia, mam inny pesel no i nie mogę dostać
    > kredytu. Tutaj muszę dodać że nigdy jeszcze nie starałam się nigdzie o
    > kredyt i ta sytuacja jest dla mnie zupełnym zaskoczeniem. I co teraz ?

    Nie chodzi aby o Biuro Informacji Kredytowej?

    Pesymistyczna hipoteza, to że ktoś wziął kredyt na
    skradziony/podrobiony dowód z Twoimi danymi. Trochę mniej
    pesymistyczna, że jest ktoś o bardzo podobnych do Twoich danych i
    BIKowi się pozajączkowało. Jeszcze inna, że kredytu nie miałaś ale
    miałaś kartę kredytową, i przy niej był błąd w peselu (albo był błąd w
    peselu teraz).