  • Data: 2002-02-27 08:11:36
    Temat: Re: pekauo - drobna róznica
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poprawiło się w bankomatach. Ale nadal nie uwzględniają dokonanych tego
    > samego dnia wpłat w kasie ani przelewów.
    > Marcin
    > PS. Jak oni to robią, że jednocześnie w Teleserwisie jest online? (z
    > wyjątkiem operacji przesyłanych faksem)?
    Myślę, że kruczek tkwi w magicznym "proszę czekać... proszę czekać... proszę
    czekać... proszę czekać..." itd. W tym czasie łączą się z maszyną we właściwym
    oddziale i pobierają aktualne saldo. Gdyby to samo "proszę czekać..." miałoby
    zastosowanie w bankomacie, wypłata gotówki trwała by 3-4x dłużej, a ogonek za
    wypłacającym zacząłby powoli przygotowywać "bejsbole" :))
    Poza tym bankomaty działają 24/24h, a oddziały (i Teleserwis) nie.
    Stan z dnia poprzedniego to chyba efekt kompromisu.

    MaciejK