  • 1. Data: 2004-06-06 18:36:32
    Temat: pekaosa->mbank
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Czy jest możliwe, aby przelew zlecony przed godziną 10.00 w piątek 04.06 nie
    dotarł w ten sam dzień do mbanku?
    Pytam, bo przelewu nie zaksięgowano na moim koncie w mbanku, a nadawca
    przelewu zarzeka się, że przelew złożył w oddziale Pekao SA o 9.45 w piątek.
    Czy PEKAO SA przetrzymuje przelewy przez weekend?!

    Radek

  • 2. Data: 2004-06-06 18:52:08
    Temat: Re: pekaosa->mbank
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Radmar wrote:

> [...]
    > przelewu zarzeka się, że przelew złożył w oddziale Pekao SA o 9.45 w piątek.
    > Czy PEKAO SA przetrzymuje przelewy przez weekend?!

    jest możliwe.
    zaksięgują w poniedziałak.

  • 3. Data: 2004-06-06 19:11:29
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    > jest możliwe.
    > zaksięgują w poniedziałak.

    a z czego to wynika? Pekao SA przetrzymuje przelewy czy mbank zmienił
    godziny księgowania 3 sesji?
    Czy ktoś już przerabiał taki przypadek?

    Radek

  • 4. Data: 2004-06-07 07:15:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a z czego to wynika? Pekao SA przetrzymuje przelewy czy mbank zmienił
    > godziny księgowania 3 sesji?

    Ja z przelewami - firmowymi - z Pekao do innych banków, to mam takie
    wrażenie, że ściągają pieniądze z konta na ostatnią sesję (obojętnie o
    której się złoży dyspozycję), ale pieniędzy nie wysyłają i robią to dopiero
    pierwszą sesją następnego dnia roboczego.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko