  • 11. Data: 2002-04-02 16:42:44
    Temat: Re: pbb do raportu - belkowe
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5i0jauoo1jegrrc2rol9u6kfi3g7nrlmnt@4ax.com...

    > Lukas Bank nie zaokragla (eKonto Pro). Naliczyli mi 2,02PLN podatku.

    U mnie tak samo (eKonto), naliczyli 0,29 podatku z kwoty 1,44

    Marcin

  • 12. Data: 2002-04-02 16:52:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"

    > U mnie tak samo (eKonto), naliczyli 0,29 podatku z kwoty 1,44

    sprawdzilem Integrum-BGZ - dopisują odsetki chyba juz
    po potraceniu podatku, wiec nie widac jak byl liczony podatek
    i czy byl liczony. Identycznie glupio jak w Fortisie
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-04-02 20:27:08
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AK napisal:
    > dodam jeszcze, ze z tego co wiem:
    > Citi, PKO BP, Nordea, BSK, Inteligo - niezaokraglaja, czyli licza 20% od
    > naliczonych odsetek

    PKO BP SA - zaokragla, tylko nie wiem dokladnie co, poniewaz w znanym mi
    przypadku sa dwie mozliwosci:
    1. zaokraglona do pelnych zlotych podstawa opodatkowania x 20% = kwota
    pobranego podatku od odsetek
    2. niezaokraglona podstawa opodatkowania x 20% = kwota pobranego
    podatku od odsetek (ale dopiero po zaokragleniu wyniku do pelnych
    dziesiatek groszy)

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 14. Data: 2002-04-02 22:05:09
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    W PKO BP
    OPŁ.ROR -3.00
    ODSETKI PEŁNE +5.72
    POBRANIE PODATKU OD ODSETEK -0.40

    :-))) "Państwowy" a najmniej pazerny

    BAH

  • 15. Data: 2002-04-02 22:15:03
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Bartek Bartoszewicz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Lukas Bank nie zaokragla (eKonto Pro). Naliczyli mi 2,02PLN podatku.

    mea culpa - sprawdzilem - naliczyli mi 40 gr podatku, ale jak przeliczylem
    recznie odsetki (kapitalizacja w koncu kwartalna) to tyle mieli mi wlasnie
    naliczyc podatku za marzec: 20% od 1,98 odsetek to 0,396 czyli 40 gr.

    wszystko jasne

    -adrian

  • 16. Data: 2002-04-02 22:16:40
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "BAH" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > :-))) "Państwowy" a najmniej pazerny

    i czym to Bogus wytlumaczysz?

    -adrian

  • 17. Data: 2002-04-02 22:20:28
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "AK"
    > pobieraja
    >
    > zaokraglaja do pelnej waluty? na pewno nie - z walutami BIG-BG i BZ-WBK i
    > pekaosa robia tak ze przeliczaja po srednim na zlotowki, zaokraglaja,
    > obliczaja podatek w zlotych i przeliczaja go na walute

    Citi kasuje rowno po 20 % nie stosuje zadnych zaokraglen - zaplacilem
    wlasnie 1 pensa podatku od 3 pensow odsetek na koncie w GBP - co stanowi
    33,3% opodatkowanie - chyba pozwe Citi do sadu ;)

    -adrian

  • 18. Data: 2002-04-03 06:17:49
    Od: "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiadomości news:5i0jauoo1jegrrc2rol9u6kfi3g7nrlmnt@4ax.com...

    > U mnie tak samo (eKonto), naliczyli 0,29 podatku z kwoty 1,44

    Też mam eKonto w Lukasie. Naliczyli mi 2,90 PLN odsetek, ale UWAGA! 0,39 PLN
    podatku (13,45 %).
    Czy można to jakoś wytłumaczyć ???
    Dzięki za opinie.

    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-04-03 09:01:17
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Też mam eKonto w Lukasie. Naliczyli mi 2,90 PLN odsetek, ale UWAGA! 0,39
    PLN
    > podatku (13,45 %).
    > Czy można to jakoś wytłumaczyć ???

    kapitalizacją kwartalna ?

    BAH
    PS. 1,52 (0,09)

  • 20. Data: 2002-04-03 09:32:49
    Od: "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > "Grzegorz Pawlas" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > PLN
    >

    > kapitalizacją kwartalna ?
    >
    > BAH
    > PS. 1,52 (0,09)
    >
    > Myślę, że naliczony podatek zależny jest od dochodu kapitałowego - w tym
    przypadku odsetek bankowych (dochód = przychód --> koszty uzyskania = 0
    PLN). Odsetki naliczone są za kwartał, ale konto zalozyłem miesiac temu,
    wiec chyba wszystkie nalezne odsetki podpadaja pod podatek?