  • 1. Data: 2009-01-12 22:13:32
    Temat: paypass - empik
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Witam serdecznie,

    Dzis mialem przyjemnosc zaplacic paypassem w empiku.
    Transakcja przebiegla nadmiar sprawnie.
    Calosc trwala moze z 6-8 sekund.
    Naprawde sprawnie.

    Wyglada na to, ze empik ma system online, a nie wdzwaniany i w takim
    ukladzie paypass sprawdza sie doskonale.

    Kiedys probowalem zaplacic w multikinie, ale transakcja nie przeszla z
    nieznanych powodow.
    Obsluga w multikinie miala tez problem z terminalem - nie wiedziala ze
    trzeba wybrac opcje RFID.

    W empiku nic z tych rzeczy (Wroclaw megastore)

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 2. Data: 2009-01-13 13:53:16
    Temat: Re: paypass - empik
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedys probowalem zaplacic w multikinie, ale transakcja nie przeszla z
    > nieznanych powodow.
    > Obsluga w multikinie miala tez problem z terminalem - nie wiedziala ze
    > trzeba wybrac opcje RFID.

    Mi Paypassem udało się zapłacić w McDonald w Poznaniu. Poszło szybko jak w
    twoim przypadku. Niestety w swoim mieście nie mam możliwośc przetestowania
    PayPass mimo iż w każdej żabce jest terminal do tego. Kasjerka najczęściej
    mówi że to nie działa/nie wie jak albo próbuje coś na terminalu wybrać ale
    czytnik do paypass i tak się nie aktywuje. Gdzie jest ta opcja RFID w
    terminalu? W menu, czy w jakiś inny sposób się to aktywuje?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2009-01-13 16:48:10
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    kovalek pisze:

> [...]
    > na terminalu wybrać ale czytnik do paypass i tak się nie aktywuje. Gdzie
    > jest ta opcja RFID w terminalu? W menu, czy w jakiś inny sposób się to

    W emppiku terminale sa chyba polaczane z systemem POS
    Natomiast w multikinie uczylem Pania jak sie korzysta (mimo, ze pierwszy
    raz sie bawilem terminalem)

    Wchodzi sie w menu sprzedaz, nastepnie sprzedaz RFID, pozniej wprowadza
    sie kwote i aktywuje sie odbiornik RFID.

    W empiku byl chyba od razu aktywny po wybraniu platnosci karta.

  • 4. Data: 2009-01-13 20:07:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kovalek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > czytnik do paypass i tak się nie aktywuje. Gdzie jest ta opcja RFID w
    > terminalu? W menu, czy w jakiś inny sposób się to aktywuje?

    Jest chyba jako pozycja 4. Terminal wyswietla 3 wiersze i trzeba przesunac o
    jeden w dol. Tak przynajmniej bylo w przypadku, ktory moglem dokladnie
    obejrzec.

    MK