  • 1. Data: 2008-04-15 20:49:11
    Temat: paypal nie chce karty z polbanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    była kiedyś mowa o płatnościach kartą z polbanku,
    lecz niestety coś nie bardzo to działa

  • 2. Data: 2008-04-16 07:06:02
    Temat: Re: paypal nie chce karty z polbanku
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > była kiedyś mowa o płatnościach kartą z polbanku,
    > lecz niestety coś nie bardzo to działa
    SOA #1 - Dziwne, u mnie działa, mam 2 karty do rachunków oszczędnościowego i
    gotówkowego i działają bez zarzutu (można dodać, przechodzą jak karty
    wypukłe tudzież Lukasowa Visa Student (płaska) lub Allekarta Visa (płaska) )

  • 3. Data: 2008-04-16 09:23:36
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > była kiedyś mowa o płatnościach kartą z polbanku,
    > lecz niestety coś nie bardzo to działa

    BZWBK Orange Profit dziala pieknie.

  • 4. Data: 2008-04-16 14:23:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tudzież Lukasowa Visa Student (płaska) lub Allekarta Visa (płaska) )
    numer karty jest tylko z przodu
    ma 16 znaków, na odwrocie są 4 ostatnie cyfry numeru karty i numer 3-cyfrowy
    weryfikacyjny

    Wpisuję
    imię
    nazwisko
    16 znakowy numer bez spacji
    wybieram 01/2010 (na karcie pisze 01/10)
    wpisuję weryfikacyjny numer

  • 5. Data: 2008-04-16 14:48:52
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

> [...]
    > nazwisko
    > 16 znakowy numer bez spacji
    > wybieram 01/2010 (na karcie pisze 01/10)
    I co dalej ? Jaki komunikat dostajesz?
    U mnie operacja konczy się sukcesem, wiec dlatego wyrażam
    zdziwienie

  • 6. Data: 2008-04-16 15:32:00
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > nazwisko
    > 16 znakowy numer bez spacji
    > wybieram 01/2010 (na karcie pisze 01/10)

    Masz coś na tej karcie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 7. Data: 2008-04-16 18:33:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Kwi, 16:48, "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl> wrote:

    > I co dalej ? Jaki komunikat dostajesz?
    > U mnie operacja konczy się sukcesem, wiec dlatego wyrażam
    > zdziwienie

    A visa jako clasic czy jako electron? Chyba ktos pisal, ze podaje sie
    jako clasic przy jakiejs okazji, gdy wspominano o KK Polbanku w necie?

  • 8. Data: 2008-04-16 19:37:47
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w wiadomości

    > Masz coś na tej karcie?

    nie

  • 9. Data: 2008-04-16 19:40:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > I co dalej ? Jaki komunikat dostajesz?
    > U mnie operacja konczy się sukcesem, wiec dlatego wyrażam
    > zdziwienie
    "Ta karta kredytowa została odrzucona przez bank, który ją wystawił. Aby uzyskać
    szczegółowe informacje na temat powodów odrzucenia karty, skontaktuj się z
    działem obsługi klienta wystawcy karty kredytowej. Możesz ewentualnie spróbować
    dodać inną kartę kredytową."

  • 10. Data: 2008-04-16 19:40:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > A visa jako clasic czy jako electron? Chyba ktos pisal, ze podaje sie
    > jako clasic przy jakiejs okazji, gdy wspominano o KK Polbanku w necie?

    dostałem VISA ELECTRON