    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Wed, 16 Oct 2002 11:49:41 +0200
    Sender: n...@o...pl@pa59.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3e6a.00000391.3dac9e0a@newsgate.onet.pl...

    > To może coś wymyślisz i prześlesz do Lukasa !

    Nie ma sprawy - ale od tego, to są pracowicy marketingu, którzy dostają za
    to pieniądze... Zamiat kosić klientów na 30 PLN kary za 1 grosz debetu, to
    postaraliby się w inny sposób zarobić te pieniądze...

    Dobra, doczepiłeś się do jednego, najmniej znaczącego zastrzeżenia w kilku
    moich ostatnich postach. Uważasz, że poprzednie krytyczne uwagi też są
    zwykłym czepialstwem? Bo nie odpowiedziałeś...

    Poza tym - dziś chyba 5 razy próbowałem się połączyć z konsultantem. Zawsze
    po wybraniu 9 zostałem rozłączany. I to nie pierwszy raz. Jak już mi się
    udało, to słuchałem przez jakieś 10 minut jakże ekscytującej i fascynującej
    muzyczki. Objawiło się to tym, że prawie przysnąłem, ale to mniejsza z tym.

    Następnie dowiedziałem się, że ze względów bezpieczeństwa nie mogę się
    dowiedzieć nawet mniej więcej o której jest transmisja sald LUKAS -> BZWBK.
    Może być dziś, może być jutro... Ale nikt mi nie powie, bo to będzie
    stwarzało ryzyko dla banku. Pewnie jak będę wiedział o której będę miał
    dostępne moje własne pieniądze, to ze złośliwości pójdę i stanę im na kabel
    łączący BZWBK z Lukasem i żadne salda nie przejdą, ot tak i już. :-) ROTFL.

    > Nie wiem co byś chciał usłyszeć, czy konsultanci mają śpiewać, grać na
    > instrumentach. Zaczynasz popadać w jakąś paranoję. Dzwoniłem na wiele
    infolinii

    Co chiałbym usłyszeć? "Dzień dobry" albo "w czym mogę pomóc". Za dużo
    wymagam?

    Zamiast "Lukasbank słucham" albo "iksiński słucham" albo "andrzej kowalski".
    Za dużo wymagam? A na zakończenie rozmowy "dziękuję" zamiast odłożenia
    słuchawki i nie zareagowania w żaden sposób na mój tekst "dziękuję, do
    usłyszenia"... Mówiąc "słucham" to ja sobie mogę odbierać swój prywatny
    telefon... A nie pracując w callcenter. Toż nawet Telekomunikacja już
    przeszła przez ten etap!

    Paranoja? Gdzie? Konkrety, proszę. Bo narazie przyczepiłeś się do tego
    faktu, a resztę dyskretnie omijasz, chociażby temat przewodni tego wątku.
    Nie wspominając o pozostałych...

    > i nigdzie nie słyszałem o jakiś bardziej nowatorskich powitaniach, bo
    przecież

    Nie nowatorskie, a uprzejme. Chcociażby w inteligo. Zawsze miło i grzecznie.
    Zawsze "dziękuję za romowę" "życzę miłego dnia/wieczoru/dobrej nocy".

    > nie to to chodzi..chyba, że ty po prostu lubisz się czepiać.

    Jeśli mam do czego...

    > Lodowate podejście...odbierz 200 telefonów przez 8 godzin to zobaczymy, i
    > zakładając, że każdy z klientów będzie tak miły jak ty.

    Primo. Obraższ mnie zakładając, że jestem niemiły, bez żadnego dowodu. Ale
    nie mam zamiaru się tłumaczyć.

    Secundo. Im za to płacą. To jest praca z klientem - a nie wszyscy się do
    tego nadają...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara