eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipapierowe potwierdzenie przelewu - lukas › Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Wed, 16 Oct 2002 07:31:21 +0200
    Organization: Internet Cable Provider News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <aoitjd$atv$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <aoemn1$cld$1@news.onet.pl> <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c33-47.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1034746285 11199 62.21.33.47 (16 Oct 2002 05:31:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@t...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Oct 2002 05:31:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208223
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:3e6a.00000391.3dac9e0a@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > > Witam,
    >
    > >
    > > Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...
    > >
    > > Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do
    > > klienta na LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy
    > > witania/żegnania klienta i rozmowy z nim... Bo "dzień dobry"
    > > usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym mogę pomóc"... Czasem
    > > tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...
    >
    > To może coś wymyślisz i prześlesz do Lukasa !
    > Nie wiem co byś chciał usłyszeć, czy konsultanci mają śpiewać, grać na
    > instrumentach. Zaczynasz popadać w jakąś paranoję.

    Też uważam, ze przesadzasz. Wczoraj akurat rozmawiałem z konsultantem i
    powitanie ani pożegnanie naprawdę nie pozostawiało nic do życzenia. W ogóle
    to mam raczej odwrotne wrażenia, tzn. konsultanci brzmią niezwykle
    profesjonalnie jeśli chodzi o ton głosu, sposób prowadzenia rozmowy, co
    śmiesznie kontrastuje z niestety ograniczoną wiedzą merytoryczną - no ale to
    są tylko konsultanci pierwszej linii, więc mogę im wybaczyć nieznajomość
    bardziej specjalistycznych procedur, np. reklamacji transakcji w VISA (o tym
    wczoraj akurat rozmawiałem). Muszę natomiast przyznać, że gdybym nie czytał
    grupy i nie poznawał, że czasem wciska mi ciemnotę, święcie wierzyłbym we
    wszystko, co konsultant mi powie i byłbym zachwycony profesjonalizmem. Czy
    to dobrze czy źle, sami oceńcie ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1