eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipapierowe potwierdzenie przelewu - lukas › Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.internetia.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: 16 Oct 2002 01:00:26 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 24
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <aoemn1$cld$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1034722826 16425 192.168.240.245 (15 Oct 2002 23:00:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Oct 2002 23:00:26 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.99.227.242
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:208212
    [ ukryj nagłówki ]

    > Witam,

    >
    > Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...
    >
    > Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
    > LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
    > rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
    > mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...

    To może coś wymyślisz i prześlesz do Lukasa !
    Nie wiem co byś chciał usłyszeć, czy konsultanci mają śpiewać, grać na
    instrumentach. Zaczynasz popadać w jakąś paranoję. Dzwoniłem na wiele infolinii
    i nigdzie nie słyszałem o jakiś bardziej nowatorskich powitaniach, bo przecież
    nie to to chodzi..chyba, że ty po prostu lubisz się czepiać.

    Lodowate podejście...odbierz 200 telefonów przez 8 godzin to zobaczymy, i
    zakładając, że każdy z klientów będzie tak miły jak ty.

    Cześć


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1