  • 1. Data: 2004-01-14 14:49:30
    Temat: p y t a n i e
    Od: "janek" <j...@y...ca>

    Witam.

    Mam do Was pewne pytanie.
    Interesuje mnie wziecie wiekszego (no moze za duze slowa) kredytu na splate
    innych kredytow. Kredyt opiewalby na kwote ok. 30 tys zl.
    I w zwiazku z tym, poniewaz w tej chwili zdolnosc kredytowa jest mocno
    ograniczona (splata innych kredytow w roznych bankach) jest mozliwosc wziecia
    takiego kredytu ?

    Czy nalezy szukac specjalnej oferty na "taki" kredyt?
    Czy mozna tez probowac zagrac "w ciemno" z nadzieja, ze akurat ten dany bank
    nie jest w stanie sprawdzic wszystkich zaciagnietych kredytow ?

    Dodam, ze comiesieczne wplywy - regularne - ok 3000 zl.

  • 2. Data: 2004-01-14 14:57:18
    Temat: Re: p y t a n i e
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    z doswiadczenia mojego kolegi wiem ze taka mozliwosc istnieje, tylko ze on
    zaciagal kredyt hipoteczny na splate innych kredytow.

    ----
    erynia

  • 3. Data: 2004-01-14 15:38:27
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    janek <j...@y...ca> napisał(a):

    > Czy nalezy szukac specjalnej oferty na "taki" kredyt?
    > Czy mozna tez probowac zagrac "w ciemno" z nadzieja, ze akurat ten dany
    > bank nie jest w stanie sprawdzic wszystkich zaciagnietych kredytow ?

    O to że Cie sprawdza to juz sie nie boj...
    Wrzuc do googla 'kredyt konsolidacyjny' wyskoczy Ci takie coś
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,35895,148780
    2.html i wiele innych :)

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-14 17:47:06
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "janek" <j...@y...ca> napisał w wiadomości
> [...]
    bank
    > nie jest w stanie sprawdzic wszystkich zaciagnietych kredytow ?

    takie kredyty daje kilka bankow - zapewne wszystkie sprawdza mocno i
    dokladnie, ale
    w zwiazku z tym - mysle, ze nie znajdziesz tu ogolnej i prostej recepty ;-(
    radze udac sie osobiscie do kilku bankow i zadac to pytanie wprost i
    nastepnie zobaczysz ile z nich da ci pozytywna odpowiedz, bo zapewne kilka
    odmowi i z tych co zostana - wybrac najlepszy
    jesli masz kilka takich kredytow - to zapewne warto
    ponadto - proponuje - posilkowani sie kredytami w koncie w bankach tylu vw i
    mbank, otrzymanie ta kredytu - nawet jesli nie od reki - pozwoli zapewne
    zmniejszyc placone odsetki, nie nalezy przy ty zapominac - aby zaciagniety
    tam kredyt zmniejszac ! bo po roku mozna wpasc w dodatkowe bagno - gdy
    odmowia jego przedluzenia !
    :-)

  • 5. Data: 2004-01-15 10:03:17
    Od: "janek" <j...@y...ca>

    > ponadto - proponuje - posilkowani sie kredytami w koncie w bankach tylu vw i
    > mbank, otrzymanie ta kredytu - nawet jesli nie od reki -

    Co to znaczy "nie od reki" ?

    > pozwoli zapewne
    > zmniejszyc placone odsetki, nie nalezy przy ty zapominac - aby zaciagniety
    > tam kredyt zmniejszac ! bo po roku mozna wpasc w dodatkowe bagno - gdy
    > odmowia jego przedluzenia !

    Znowu nie bardzo rozumiem... Czy kredyty w tych bankach sa przyznawane na rok
    czasu z wyraznym widzimisie banku o mozliwosci przedluzenia na kolejne lata ?

    janek