  • 1. Data: 2010-08-31 10:52:00
    Temat: [OF] oszczednosciowe -> optymalne
    Od: michaca <m...@g...com>

    Witam,
    Czy OF ma jakis gigantyczny problem z przelewami wewnetrznymi? Przelew
    z optymalnego (ROR) na oszczednosciowe szedl kilka minut (przynajmiej
    odswiezanie) a zwrotny idzie juz 4.5h!!! i ani widu ani slychu. Tak ma
    byc? Troche w szoku jestem bo np w mille, mBanku czu Lukasie to trwalo
    ponizej 1s a nie godzinami.
    Czy OF nie ma takiej instytucji jak przelew wewnetrzny i trzeba
    przelewy pomiedzy swoimi kontami puszczac jak zewnetrzne?
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2010-08-31 10:58:25
    Temat: Re: oszczednosciowe -> optymalne
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Nie ma, też się zdziwiłem, idzie normalnie jakby wewnętrzny Elixir.
    Tym bardziej dziwne, że w Getin24 opcja przelewów między własnymi
    kontami jest i działa w miarę sprawnie, choć do mBanku jej daleko :)

  • 3. Data: 2010-08-31 12:55:07
    Temat: Re: [OF] oszczednosciowe -> optymalne
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "michaca" <m...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy OF nie ma takiej instytucji jak przelew wewnetrzny i trzeba
    > przelewy pomiedzy swoimi kontami puszczac jak zewnetrzne?

    Rowniez malo sprawne to bylo w tradycyjnym Getinie, czasami te przelewy szly
    pare minut a czasami wisialy po pare godzin jak system byl przeciazony. Nie
    korzystam u nich z oszczednosciowego, tylko ROR do obslugi lokat, lokaty
    zamykane na ROR i przelewy na zewnatrz. W Meritum osczednosciowe z tym samym
    procentem i w pelni on-line, przelewy wykonuja sie od razu w obie strony.

  • 4. Data: 2010-08-31 16:52:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    bo to tak jakos offline dziala
    zaloz lokate to ci odswierzy

  • 5. Data: 2010-08-31 18:09:18
    Od: Jason Bourne <m...@g...com>

    On 31 Sie, 18:52, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > bo to tak jakos offline dziala
    > zaloz lokate to ci odswierzy

    No bez przesady nie trzeba zakładać lokaty, żeby się "odswierzyło".
    Wystarczy przejść do innej zakładki (czasami do dwóch) i wrócić do
    "Twój portfel" i wtedy się odświeży.

    On 31 Sie, 12:58, Homzik <h...@g...com> wrote:
    > Nie ma, też się zdziwiłem, idzie normalnie jakby wewnętrzny Elixir.
    > Tym bardziej dziwne, że w Getin24 opcja przelewów między własnymi
    > kontami jest i działa w miarę sprawnie, choć do mBanku jej daleko :)

    Ja osobiście wolę, żeby się odświeżało tak jak obecnie przy obecnym
    oprocentowaniu konta oszcz. i lokat :), niż odświeżanie od razu i
    kiepska oferta eMax Plusa, lokat i lokata jednodniowa z miarę
    normalnym oprocentowaniem dla wybranych.

  • 6. Data: 2010-09-01 07:02:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No bez przesady nie trzeba zakładać lokaty, żeby się "odswierzyło".
    > Wystarczy przejść do innej zakładki (czasami do dwóch) i wrócić do
    > "Twój portfel" i wtedy się odświeży.

    bzdura nawet po zalozeniu lokaty historia się nie odświeżyła
    ale stan zmienił się po założeniu lokaty