  • 1. Data: 2010-08-31 12:44:53
    Temat: OpenFinance - Getin Noble Bank
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Czy istnieje jakieś zabezpieczenie przy zakładaniu lokaty w OpenFinance
    (Getin Noble Bank)
    poprzez wpłatę kwoty na określony na stronie rachunek bankowy?
    Tzn. jaką pewność można mieć od momentu przelania środków do momentu
    realizacji lokaty?

    Chodzi mi o coś, czym w standardowej bankowości jest umowa o lokatę.

    TH in A

  • 2. Data: 2010-08-31 12:54:20
    Temat: Re: OpenFinance - Getin Noble Bank
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o coś, czym w standardowej bankowości jest umowa o lokatę.

    Umowę dostaniesz po wpłacie kasy :)

  • 3. Data: 2010-08-31 13:00:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "P" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > realizacji lokaty?
    >
    > Chodzi mi o coś, czym w standardowej bankowości jest umowa o lokatę.

    Jak chcesz miec wszystko wczesniej na papierze, to otworz sobie konto
    optymalne ROR-dostaniesz caly plik dokumentow do podpisania o koncie,
    kartach, lokatach, itp.

  • 4. Data: 2010-08-31 13:05:08
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >dostaniesz caly plik dokumentow do podpisania o koncie, kartach, lokatach,
    >itp.

    To nawet nie o to chodzi.
    Zastanawiam się tylko czy nie zostanę bez niczego (bez potwierdzenia) po
    wpłacie na wskazany rachunek :-)
    Taka asekuracja...

  • 5. Data: 2010-08-31 13:37:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "P" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > To nawet nie o to chodzi.
    > Zastanawiam się tylko czy nie zostanę bez niczego (bez potwierdzenia) po

    No niestety podglad on-line jest od razu do zalozonych lokat, a
    potwierdzenia papierowe (nie wiem czy dalej je wysylaja, bo wczesniej mimo
    zaznaczenia, ze tylko potwierdzenie mailem i tak szly papierowe) po dosc
    dlugim czasie. Opiera sie to na zaufaniu, a zawsze masz dokument z banku, z
    ktorego wyszly twoje pieniadze. tak to dziala, a jak chcesz miec w 100%
    papierowa podkladke to zaloz konto optymalne i wtedy cale srodki beda
    przechodzic przez to konto i z niego bedziesz tworzyl lokaty.

  • 6. Data: 2010-08-31 13:55:48
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-31 15:05, P pisze:
> [...]
    >

    > To nawet nie o to chodzi.
    > Zastanawiam się tylko czy nie zostanę bez niczego (bez potwierdzenia) po

    Ależ oczywiście, że zostaniesz bez niczego. Podobnie, jak po każdym
    innym uiszczeniu należności przelewem zadysponowanym przez internet lub
    nawet osobiście w większości banków. Możesz ewentualnie przelać gotówkę
    na poczcie, to dostaniesz odcinek z datownikiem i bazgrołem. Zostanie Ci
    (z kopią w KIR) potwierdzenie przelewu na rachunek w GN.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-08-31 15:00:29
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i5itgc$dqd$1@news.dialog.net.pl>, P napisał(a):

> [...]
    > poprzez wpłatę kwoty na określony na stronie rachunek bankowy?
    > Tzn. jaką pewność można mieć od momentu przelania środków do momentu

    Tak samo jak przy wizycie w banku.
    1. składasz wniosek o lokatę i dostajesz to albo na papierze (placówka
    banku), albo elektronicznie (OF).
    2. mając wniosek z numerem konta do przelewu, wykonujesz przelew
    ze swojego konta.
    3. jak pieniądze dotrą na rachunek lokaty, dostajesz potwierdzenie
    otwarcia lokaty.

    Wg mnie procedura jest identyczna - niezależna od tego, czy jest to
    lokata tradycyjna czy internetowa.

    Jacek

  • 8. Data: 2010-08-31 18:14:57
    Od: Jason Bourne <m...@g...com>

    On 31 Sie, 17:00, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    wrote:

> [...]
    > otwarcia lokaty.
    >
    > Wg mnie procedura jest identyczna - niezależna od tego, czy jest to

    Dokładnie, przecież nikt nie da potwierdzenia otworzenia lokaty, póki
    nie jest ona opłacona.
    Ja z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że od początku korzystam z
    lokat internetowych OF i nigdy nie było problemu z założeniem lokaty
    czy też potwierdzeniem założenia w formie czy to elektronicznej czy
    papierowej.