  • 41. Data: 2002-06-05 22:24:05
    Temat: Re: oprocentowanie w Lukasie wyzsze niz w mBanku !!!
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AK wrote in news:adlioi$qt8$1@pippin.warman.nask.pl:

    > bez darmowych wyplat - CitiOne z odp. wysokim saldem + CitiPhone
    > za darmo z Ery
    > bez darmowych wyplat - Lukas eKonto Pro z odopowiednio wysokim
    > saldem

    Wiesz... pewnie Żubrobank też, ale są opłaty za przelewy i nie dają
    herbaty. I cośtam jeszcze. Mówiąc w skrócie nieprawdą jest to co
    napisałeś na górze - bo nie było mowy o żadnych ale.

    --
    empeg

    {A515FD8C-7711-439E-978E-FFAE218233E7}

  • 42. Data: 2002-06-05 22:30:29
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > no widzisz ale musisz miec wysokie saldo i nie ma darmowych wyplat - jedna
    > weyplata ji juz sie wyrowna

    jakby Fortis oferowal zwolnienie z oplaty za prowadznie w przypadku sald
    pow. X zl to zyskalby we mnie ponownie dobrego klienta... dopoki jednak nie
    wprowadzi takiej opcji - pazernosci na kase mowie NIE ;)

    a co do wyplaty z obcego bankomatu... wiesz Michal - odkad 7 lat temu
    zalozylem pierwsze konto taka wyplata obiazona prowizja zdazyla mi RAZ -
    bylem na zakupach w malej miejscowosci i w sklepie nie przyjmowali kart...
    byl jednak bankomat - wyplacilem chyba 200 zl EC/MC Pekao SA
    (obciazeniowym) - zaplacilem chyba 6 zl prowizji i od tamtej pory unikam
    obcych bankomatow :)

    -adrian

  • 43. Data: 2002-06-05 22:34:00
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> wrote in message
> [...]

    > herbaty. I cośtam jeszcze. Mówiąc w skrócie nieprawdą jest to co
    > napisałeś na górze - bo nie było mowy o żadnych ale.

    zgadza sie... dlatego w przypadku Citi skompensowalem to darmowym CitiPhonem
    z komory

    ale generalnie masz racje... IMO nie warto placic 8 zl za darmowa mozliwosc
    wyjmowania kasy z kazdej sciany, szczegolnie jezeli mieszka sie w
    miejscowosci obdazonej przez banki duza iloscia bankomatow

    z mojej strony EOT

    -adrian

  • 44. Data: 2002-06-06 06:39:52
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    AK <a...@w...pl> napisał(a):

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > jakby Fortis oferowal zwolnienie z oplaty za prowadznie w przypadku sald
    > pow. X zl

    Alez oferuje... powyzej 500 000 zlotych ;-)))) (rachunek "Zloty VIP")

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 45. Data: 2002-06-06 08:04:55
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AK napisał(a):
    > jakby Fortis oferowal zwolnienie z oplaty za prowadznie w przypadku sald
    > pow. X zl to zyskalby we mnie ponownie dobrego klienta... dopoki jednak nie
    > wprowadzi takiej opcji - pazernosci na kase mowie NIE ;)

    a gdzie tam pazerni na kase
    ja wyplacam w bankomacie 2 razy w tygodniu po 40 pln - bo lubie drobne
    i jak pomysle ze oni za to placa 8 * 3,5 = 28 pln miesiecznie to mi ich
    az szkoda ;)

    roberts

  • 46. Data: 2002-06-06 08:45:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > byl jednak bankomat - wyplacilem chyba 200 zl EC/MC Pekao SA
    > (obciazeniowym) - zaplacilem chyba 6 zl prowizji i od tamtej pory unikam

    Ano wlasnie.
    Przez dlugi czas mialem tlyko Pekao SA i mnie dosc wkur... jak na SGHu byl
    zepsuty bnankomat, kolejka do kasy na piec kilometrow z zawijasami.
    albo jechalem pod GUS, albo do budynku Polibudy na Woloska.

    Bo w innym bankomacie nie bede kurde wyplacal, szczegolnie jak ja wyplacalem
    =< 50 zl.

    Dlatego taka opcja Fortisowa jest dla mnie idealna - ide sobie i wyplacam
    gdzie chce czy to jest bankomat Euronetu, czy Peko Sa, czy BZWBK czy
    cokolwiek....

    I chwala za to Fortisowi ;) Ale z ta VC im kurde nie wyszlo ;)

  • 47. Data: 2002-06-06 08:48:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wyjmowania kasy z kazdej sciany, szczegolnie jezeli mieszka sie w
    > miejscowosci obdazonej przez banki duza iloscia bankomatow

    ej, a darmowe przelewy???
    Oczywiscie nie oplaca sie, gdyby mialby to byc bank tylko do wyplat z
    bankomatu...
    Mnie nie chce isc sie do HITa 500 mestrow, skoro mam bankomat w bloku 100m -
    ale w Millennium nie bede mial konta, dlatego Fortis jest ok.

  • 48. Data: 2002-06-06 08:48:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawe ile trzeba miec kasy, zeby te roznice byly istotne ?
    > Wazne jest to, ze banki wirtualne nie maja juz monopolu na wysokie
    procenty.
    > Znak czasow, wszedzie nisko. Ide wydac pieniadze...

    A po co - rob sztuczny ruch, zrob ladna historie konta i jak juz bedziesz
    mial wysoki kredycik w rachunku, oprocentowanie baaardzo spadnie wtedy kupuj
    :)