  • 1. Data: 2005-12-13 21:59:36
    Temat: oplaty w fortis banku
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    nawiązuję do niedawnego wątku "e-Pakiet w FortisBanku"

    pojawiły się podczas dyskusji różnice - różnie różnym użytkownikom pobierano
    opłaty za potwierdzenia odbierane w oddziale. blad i przemek nie płacili
    nic, mnie skasowano 3pln (nadmieniam, że przelew zlecałem w domu, przez www,
    żaden konsultant, żaden telefon).

    w cenniku jest tylko pozycja "za sporządzenie i wysłanie potwierdzenia
    transakcji - 3pln". brak informacji o potwierdzeniu odbieranym, bez
    wysyłania.

    wysłałem zapytanie, oto i odpowiedź: "Szanowny Panie, Potwierdzenie odebrane
    osobiście w oddziale Fortis Banku kosztuje również 3 zł./podpis/"

    ale żeby nie było: nie mogli się mylić, bo na infolinii fortis banku ktoś
    inny (innej płci) tak samo wyjaśnił, też twierdził, że trzeba płacić. osoba
    drukująca w poznaniu też uprzedzała drukując, że to opcja płatna 3 złote.

    jednym słowem: blad i przemek mają fart, a ja pecha ;)
    a może macie inne pakiety - złote, srebrne? bo ja mam najzwyklejszy
    e-pakiet/e-konto za 7+1zł z wymogiem wpływów 300/mc.

    janke

  • 2. Data: 2005-12-14 09:50:02
    Temat: Re: oplaty w fortis banku
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik janke pisze:

    > jednym słowem: blad i przemek mają fart, a ja pecha ;)
    Też widocznie miałem farta.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 3. Data: 2005-12-14 12:26:20
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    janke napisał(a):
> [...]
    > a może macie inne pakiety - złote, srebrne? bo ja mam najzwyklejszy
    > e-pakiet/e-konto za 7+1zł z wymogiem wpływów 300/mc.

    Mam e-pakiet.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-12-14 22:02:16
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek"

    > Mam e-pakiet.

    ja tez mam e-pakiet, ale wczesniej mialem srebrny i z niego
    zrezygnowalem
    mysle, ze oplata zalezy od uznania pracownika oddzialu - w II O/W-wa
    moze jej nie biora a w innych biorą. Jak cos jest nieprecyzyjnie
    zapisane
    w TOiP to tak może być
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-12-15 00:08:27
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    > mysle, ze oplata zalezy od uznania pracownika oddzialu - w II O/W-wa
    > moze jej nie biora a w innych biorą. Jak cos jest nieprecyzyjnie
    > zapisane

    Wydaje mi się że masz rację. Ze trzy miesiące temu brałem historię konta z
    pieczątkami z sześciu ostatnich miesięcy. Pamiętając straszną historię o
    drukowaniu historii wielkim fontem i wielkiej opłacie za to dopytywałem się
    ile kosztuje historia. Napisali mi że ileśtam. W oddziale (filia na
    Wiejskiej, DC) nie wzięli nic, koleś powiedział "przecież nie będziemy
    kasować naszych klientów za to".

    --
    empeg

  • 6. Data: 2005-12-15 05:49:32
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    blad napisał(a):

    > ja tez mam e-pakiet, ale wczesniej mialem srebrny i z niego zrezygnowalem
    > mysle, ze oplata zalezy od uznania pracownika oddzialu - w II O/W-wa
    > moze jej nie biora a w innych biorą

    I nie tylko w tym nie biorą ;)

    Pozdrawiam
    Przemek