  • 1. Data: 2005-12-13 21:46:35
    Temat: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    Czy to prawda że w Millennium można sobie spłacać bez ograniczeń
    zadłużenie na innej karcie? Bo ja myślałem że to tylko raz na początku
    można, a tu w cenniku stoi jak byk, że spłata innej karty w oddziale
    za darmo, i nic nie piszą, że tylko raz. Czyli mogę np. spłacać kilka
    innych kart wydłużając sobie grace period. Korzysta ktoś z tego i może
    potwierdzić?

    PG

  • 2. Data: 2005-12-13 21:51:17
    Temat: Re: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
> [...]
    > za darmo, i nic nie piszą, że tylko raz. Czyli mogę np. spłacać kilka
    > innych kart wydłużając sobie grace period. Korzysta ktoś z tego i może

    Ale może za przelew się nie płaci, ale odsetki od op. got. jednak liczą?

  • 3. Data: 2005-12-14 18:15:21
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za darmo, i nic nie piszą, że tylko raz. Czyli mogę np. spłacać kilka
    > innych kart wydłużając sobie grace period. Korzysta ktoś z tego i może

    Mogę. Szczegóły na priva

  • 4. Data: 2005-12-14 18:17:39
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...taonet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale może za przelew się nie płaci, ale odsetki od op. got. jednak liczą?

    Pytasz czy stwierdzasz fakt ?.

  • 5. Data: 2005-12-14 19:26:02
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Pytasz czy stwierdzasz fakt ?.

    pytam z powątpiewaniem, a jak jest?

  • 6. Data: 2005-12-14 19:33:53
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > pytam z powątpiewaniem, a jak jest?

    Spłata jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, stwierdzone
    doświadczalnie i z informacji pracownika banku.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-12-14 19:52:53
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Marcin_P. napisał(a):

    > Spłata jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, stwierdzone
    > doświadczalnie i z informacji pracownika banku.

    Tak jest na stałe?
    Mając limit np. 7000 mógłbym sobie przelać gotówkę na konto w mbanku z
    tytułem "spłata karty kredytowej" i spłacić to dopiero po 50-kilku
    dniach bez odsetek??
    Jaka jest opłata roczna/miesięczna za prowadzenie tej karty?
    Można tam przenieść kk z innego banku?

  • 8. Data: 2005-12-14 20:20:33
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Tak jest na stałe?
    > Mając limit np. 7000 mógłbym sobie przelać gotówkę na konto w mbanku z
    > tytułem "spłata karty kredytowej" i spłacić to dopiero po 50-kilku
    > dniach bez odsetek??

    Nie przelać gotówkę tylko spłacasz KK, ale tak naprawdę to na pare dni masz
    kasę na koncie.
    Jeżeli miałbyś taki limit na KKw mBnaku i unich i miał takie zadłużenie na
    KK z mBanku to oczywiście czemu nie.

    > Jaka jest opłata roczna/miesięczna za prowadzenie tej karty?

    Mają różne KK. I czy tak trudno sprawdzić na ich stronie
    http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/dokumenty/

    > Można tam przenieść kk z innego banku?

    Nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-12-14 21:36:16
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Marcin_P. napisał(a):

> [...]
    > kasę na koncie.
    > Jeżeli miałbyś taki limit na KKw mBnaku i unich i miał takie zadłużenie na

    W mbanku chyba nie ma oddzielnego zewnętrznego rachunku dla karty tylko
    KK jest podłączona do eKonta. Zresztą jakkolwiek by to było - dla
    Millennium nie jest możliwe sprawdzenie czy za xx11402004....... itd
    kryje się emax, ekonto czy karta albo inszy diabeł, podobnie jest z
    innymi bankami i kontami do spłaty KK

    > Mają różne KK. I czy tak trudno sprawdzić na ich stronie
    > http://www.millenet.pl/karty_kredytowe/karty_millenn
    ium/dokumenty/

    Odnośnie "czy tak trudno sprawdzić na stronie" to pozwolę sobie na małą
    dygresję, mam nadzieję że nie weźmiesz do siebie bo ma ona charakter
    uniwersalnej paraboli a Ty jesteś dość życzliwie usposobiony i nie
    jesteś szczególnie uciążliwy pod tym względem :))
    A jak jesteś u cioci na imieninach i przy stole wywiąże się
    dyskusja w którym banku lepiej wziąć kredyt czy mieć konto, to też
    mówisz "czy tak trudno sprawdzić sobie jakie jest oprocentowanie w
    bankach?". Właśnie istotą dyskusji jest to, że lepiej poinformowany
    odpowiada na pytanie gorzej poinformowanego - szczególnie że nie chodzi
    tu o zwalanie na kogoś rozwiązania kompleksowego problemu tylko
    zwyczajną dyskusję.

    Ad rem: wydaje mi się mocno podejrzane, że jest możliwy numer o którym
    piszesz na zasadzie stałego punktu oferty - być może pozwalają raz przy
    wydaniu nowej karty na "balance transfer", ale później to brzmi
    nieprawdopodobnie dla kogoś, kto jest przywiązany do zasady że banki
    zarabiają na produktach i starają się nie wprowadzać takich, które
    umożliwiają działanie powodujące wyłącznie deficyt (jak np. kredyt 0% na
    karcie)

    pozdr
    z.

  • 10. Data: 2005-12-14 22:21:16
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 14 Dec 2005 22:36:16 +0100, zbiggy <z...@p...taonet.pl>
    wrote:

> [...]
    >zarabiają na produktach i starają się nie wprowadzać takich, które
    >umożliwiają działanie powodujące wyłącznie deficyt (jak np. kredyt 0% na

    wiesz, to niekoniecznie jest tak. przeciez ktoś, kto się zadłuży
    spłacając inną kartę, niekoniecznie musi potem spłacić całość w grace
    period.
    inna sprawa, że jeśli ktoś jest na tyle bystry, by korzystać z takiej
    możliwości w Millennium, to raczej spłaci :) no ale w końcu komuś noga
    się powinie a Millennium cierpliwie czeka i liczy. Jak się okaże, że
    się nie opłaca, to pewnie za parę miesięcy zniknie ta oferta.

    PG