  • 1. Data: 2005-12-13 20:13:58
    Temat: Zmiany w Millenecie
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam.

    Parę dni temu Millennium miał małą przerwę wdrożeniową i coś pozmieniali w
    menu Karty.
    Kiedyś po wejściu w Karty wyświetlał się cały numer karty + opis, a teraz
    tylko 4 pierwsze i 4 ostanie cyferki + bardziej szczegółowy opis między
    innymi czy jest to karta główna czy dodatkowa.

    Z tym że przy tych zmianach coś skopali po teraz wyświetla się:
    Data następnej płatności: Brak spłaty w bieżącym miesiącu.
    Wybrany poziom stałej spłaty: 100 %
    Kwota następnej płatności: Brak spłaty w bieżącym miesiącu.

    I co jeszcze zauważyłem są 2 listy "Karty - Lista"
    https://www.millenet.pl/osobiste/CAList.qz - nowa
    https://www.millenet.pl/osobiste/CAList.aspx - i stara

    w starej wyświetla się dobrze
    Data następnej płatności: oraz Kwota następnej płatności:

    To tak przy okazji naskrobałem, może się komuś przyda

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-13 22:00:49
    Temat: Re: Zmiany w Millenecie
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

> [...]
    >Data następnej płatności: oraz Kwota następnej płatności:
    >
    >To tak przy okazji naskrobałem, może się komuś przyda

    Dzięki, tylko żeby nas nie namierzyli i nie wyłączyli tego drugiego
    linku :)))

    PG

  • 3. Data: 2005-12-14 17:17:32
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Dzięki, tylko żeby nas nie namierzyli i nie wyłączyli tego drugiego
    > linku :)))

    No ja mam nadzieje że poprawią ten pierwszy.

    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-12-15 21:53:29
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > No ja mam nadzieje że poprawią ten pierwszy.

    No i poprawili. Już widać:
    Data następnej płatności :i
    Kwota następnej płatności

    Marcin_P.