  • 1. Data: 2005-04-05 05:51:56
    Temat: opłata za wpłate na ROR w innym banku - gdzie best
    Od: "MARKUS" <m...@k...net.pl>

    Witam,

    W jakim banku zapłacę najmniej za wpłatę gotówkową na czyjeś ekonto w
    mbanku?
    Może gdzieś jest w sieci zestawienie opłat prowizyjnych?

    pozdr

    Markus

  • 2. Data: 2005-04-05 09:17:42
    Temat: Re: opłata za wpłate na ROR w innym banku - gdzie best
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    MARKUS wrote:
    > Witam,
    >
    > W jakim banku zapłacę najmniej za wpłatę gotówkową na czyjeś ekonto w
    > mbanku?

    Poszukaj moze jakiegos znajomego co ma tam konto, daj mu kase i niech Ci
    zrobi przelew :) Ewentualnie kogos znajdz co ma bezpłatne przelewy z konta
    :) To chyba najtanszy sposob.

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9

  • 3. Data: 2005-04-05 11:06:00
    Od: "MARKUS" <m...@k...net.pl>

    > Poszukaj moze jakiegos znajomego co ma tam konto, daj mu kase i niech Ci
    > zrobi przelew :) Ewentualnie kogos znajdz co ma bezpłatne przelewy z konta
    > :) To chyba najtanszy sposob.

    Nie wchodzi to niestety. To jest płatność za fakturę i zalezy mi, żeby dane
    wpłacającego były na wpłacie.

    rgds

  • 4. Data: 2005-04-05 16:23:13
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    MARKUS wrote:

    > Nie wchodzi to niestety. To jest płatność za fakturę i zalezy mi, żeby
    > dane wpłacającego były na wpłacie.

    No to z tego co wiem to banki raczej kroja za takie wplaty na rachunki w
    innych bankach. U mnie niemila kobiecina ze smiesznego banku bph zaspiewala
    az 100zl za wplate za energie elektryczna ;) Poczta 2,5 PLN pobiera za
    zwykly przelew.

  • 5. Data: 2005-04-05 16:23:50
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Nowy ----> Marcin wrote:

    > pobiera za zwykly przelew.

    tzn wplate na czyjs rachunek bankowy

  • 6. Data: 2005-04-05 16:24:29
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Użytkownik "MARKUS" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > W jakim banku zapłacę najmniej za wpłatę gotówkową na czyjeś ekonto w
    > mbanku?
    > Może gdzieś jest w sieci zestawienie opłat prowizyjnych?

    na poczcie jest chyba 2,5
    chyba nie jest to kwota dla której warto kupić bilet czy benzynę i pojechać
    na poszukiwanie tańszego banku?

    pozdrawiam
    trainer

  • 7. Data: 2005-04-05 16:40:53
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Użytkownik "Nowy ----> Marcin" <.@.> napisał w wiadomości
    > MARKUS wrote:

    > U mnie niemila kobiecina ze smiesznego banku bph zaspiewala az 100zl za
    > wplate za energie elektryczna ;) Poczta 2,5 PLN pobiera za zwykly przelew.

    nie ma nic do rzeczy że była miła czy niemiła,
    bank wprowadził opłatę zaporową za takie wpłaty żeby mu leszcze nie stali w
    kolejkach jak w PKO BP pod koniec miesiąca. A poczta nie musi się
    zastanawiać, czy wpływy z prowizji od wpłat pokryją koszty etatu + kompa,
    prądu, czynszu i co tam jeszcze, bo ma to zagwarantowane

    pozdro
    trainer.

  • 8. Data: 2005-04-05 18:28:46
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Nowy ----> Marcin wrote:

    sorki oczywiscie 10zl powinno byc

  • 9. Data: 2005-04-05 18:32:58
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > na poczcie jest chyba 2,5
    > chyba nie jest to kwota dla której warto kupić bilet czy benzynę i pojechać
    > na poszukiwanie tańszego banku?

    Zgadza się, ale tylko do jakies kwoty chyba 500 zł,
    potem 0,8% od kwoty, jeżeli jest to duza faktura to hoho
    aleeee ktoś kto placi duże faktury powinien mieć konto bankowe
    i stosować polecenie przelewu

  • 10. Data: 2005-04-05 20:08:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zgadza się, ale tylko do jakies kwoty chyba 500 zł,
    do 1000zł

    > potem 0,8% od kwoty,
    0,5%