    From: Pyciu <p...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oplata za przelew przychodzacy BPH
    Date: Wed, 6 Jul 2005 11:16:20 +0000 (UTC)

    On 2005-07-06, Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:
    > Poniżej 500zł
    > Wszystko jest w TOiP banku umieszczonym na stronie www.

    Ano jest, teraz widze (strona 21).
    Swoja droga, niedoinrformowanie pracownikow banku wychodzi
    z butow (dodatkowo potwierdza to fakt, ze na moja prosbe
    o wsparcie TOiP oplaty 20PLN za brak wplaty min. 100 EUR
    przy zakladaniu konta, Pani szukala tej pozycji prawie pol godziny)

    No to co ... mam im wysylac przelewy po 120 EUR ?
    Eeee tomnie sie nie chce, placic tez nie za bardzo lubie...

    btw. w takim ukladzie, skoro limit jest w PLN, za kazdym przelewem
    idzie lokalne przewalutowanie celem weryfikacji ew. przekroczenia
    limitu. To pewnie za to te 30 PLN placa Ci "uczciwi naiwni"...

    > Jak widzę w TOiP zagranicznych banków zrównanie ceny przelewu krajowego i
    > zagranicznego to mnie coś bierze.

    Ano wlasnie, przelewy w EUR w wiekszosci bankow
    sa bezplatne, niezaleznie od kraju beneficjenta.

    No wlasnie, jak realizujecie przelewy z zagranicy do PL,
    tak by bylo tanio, wzglednie bezplatnie :-) ?

    pzdr.
    --
    Jarek
    *Jak pchly skacza mysli z czlowieka na czlowieka. Ale nie kazdego gryza.