    From: " " <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oplata za przelew przychodzacy BPH
    Date: Wed, 6 Jul 2005 10:33:44 +0000 (UTC)

    Pyciu <p...@f...com> napisał(a):

    > zagraniczny za granica :)
    > tzn. za granica jest on juz lokalny ;) no, ale wiadomo o co chodzi...

    > To zdzierstwo straszne. Przy zakladaniu konta walutowego
    > usluszalem, ze nie ma takich oplat. Do podpisanej umowy
    > nie bylo dolaczonej tabeli oplat i prowizji.
    > Moim zdaniem, to nabijanie klienta w butelke :(

    > nie przekeracza jakies tam kwoty.
    >
    > Ciekawe jaki to limit. Zrobilem maly testowy przelew (300 EUR).

    > O, w reiffeisen nawet mam konto lokacyjne, ale przeciez w polskiej
    > walucie. A sek w tym, ze ja mam bezplatne przelewy jesli waluta
> [...]

    BPH jest potwornie drogim bankiem!
    Oczywiscie nie warto sie z niego wycofywac, jesli masz juz jakas historie,
    ale warto miec inne konto gdzies tam, aby uniknac drakonskich oplat! (np.
    swistek z BPH, ze masz na rachunku tyle i tyle kosztuje od 20-30 zl, w
    MultiBanku 0 zl, przelew w BPH-->>bank w Kanadzie kosztowlaby mnie ok 70 zl,
    w MultiBanku zaplacilem 25 zl).

    Nie wiem, czy przyjscie na walutowy rachunek w Euro w MultiBanku przelewu z
    zagranicy jest platne, z cala pewnoscia na rachunek w PLN w MultiBanku
    kosztuje Cie ZERO zlotych, to co "placisz", to koszty przewalutowania, ktore
    z cala pewnoscia sa mniejsze, niz prowizyjka BPH.

    Z reszta upewnij sie w MultiBanku, czy przelewy przychodzace z zagranicy w
    EURO na rachunek prowadzony w MultiBanku rowniez w EURO sa bezplatne (moze
    akurat).

    Multilinia: 0-801 6 300 000 lub (0) 42 6 300 000