  • 1. Data: 2005-04-12 18:16:29
    Temat: operator mLinii
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    A konkretnie chodzi o to, czy numer mLinii 0-42 6 300 800 jest numerem w
    sieci TPSA, czy tez innego operatora? Bo ani w mBanku, ani w Blulajn tego
    nie wiedza. Tak w zasadzie, to tepsa nie byla mi w stanie odpowiedziec na
    pytanie w jaki sposob moge sie dowiedziec, czy dzwoniac na jakis numer
    stacjonarny bedzie on taryfikowany za darmo w ramach Darmowych Wieczorow
    (=jest w sieci tpsa), czy tez nie. Ale to juz off-topic

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-04-12 18:40:34
    Temat: Re: operator mLinii
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Michał Dąbrowski wrote:
> [...]
    > stacjonarny bedzie on taryfikowany za darmo w ramach Darmowych Wieczorow
    > (=jest w sieci tpsa), czy tez nie. Ale to juz off-topic

    Raczej TPSA, bo z tego co widac tu
    http://www.telefonia.pilicka.net.pl/numeracja/l.htm#
    lodz inni opeatorzy
    maja numery na 2 (a TPSA ma zazwyczaj caly jeden taki segment dla
    siebie, przynajmniej w Poznaniu tak jest).

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-04-12 19:11:02
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    zbihniew napisał(a):
> [...]

    Raczej Tepsiany. Jedyna konkurencja w Łodzi to Dialog, ale oni mają
    numery zaczynające się na 25. Do tego Tepsiane numery w Łodzi mają
    generalnie podział na dzielnice. Śródmieście ma początek 63. Budynki
    mBanku są w Śródmieściu, więc uważam, że to TPSA. Co było do udowodnienia ;)

    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 4. Data: 2005-04-12 19:27:36
    Od: "Damian Kuczera" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(a):
> [...]
    > stacjonarny bedzie on taryfikowany za darmo w ramach Darmowych Wieczorow
    > (=jest w sieci tpsa), czy tez nie. Ale to juz off-topic

    TP na 100% - wynika to z tablicy zagospodarowania numeracji dostępnej na
    stronie URTiP.

    Pozdro,
    Damian

  • 5. Data: 2005-04-14 00:45:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał Dąbrowski napisał:
> [...]
    > stacjonarny bedzie on taryfikowany za darmo w ramach Darmowych Wieczorow
    > (=jest w sieci tpsa), czy tez nie. Ale to juz off-topic

    Możesz też zapytać na grupie _pl.misc.telefonia_ Tam na pewno będą
    wiedzieli.

    K.