  • 1. Data: 2003-11-22 15:34:42
    Temat: oleje firmy Valvoline - Poznan
    Od: "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl>

    Witam,

    Objechalem dzisaj kilka sklepow, aby kupic olej firmy Valvoline i nigdzie
    nie maja.
    Czy ktos wie, gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna dostac oleje tej marki?

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2003-11-22 15:46:48
    Temat: Re: oleje firmy Valvoline - Poznan
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl> napisał
    w wiadomości news:3fbf80ec$1@news.vogel.pl...

    > Objechalem dzisaj kilka sklepow, aby kupic olej firmy Valvoline i nigdzie
    > nie maja.
    > Czy ktos wie, gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna dostac oleje tej marki?

    Ostatnio widziałem w BZWBK w centrum. A jak tam nie będzie to zobacz w Citi.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-22 15:51:56
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

> [...]
    > nie maja.
    > Czy ktos wie, gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna dostac oleje tej marki?

    w BZ WBK nie bylo?

    dzwon na infolinie 0801 + vat
    moze tam cos wiedza...

    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-11-22 16:27:23
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Objechalem dzisaj kilka sklepow, aby kupic olej firmy Valvoline i nigdzie
    > nie maja.
    > Czy ktos wie, gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna dostac oleje tej marki?

    A czemu akurat Valvoline? Nie mozesz innej firmy w tej samej klasie lepkosci?
    Poza tym nawet jakbym wiedzial gdzie to nie jestem pewien czy mozna tam
    zaplacic karta :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-11-22 17:51:51
    Od: "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > nigdzie nie maja.
    > Czy ktos wie, gdzie w Poznaniu lub okolicach mozna dostac oleje tej

    Sorry, ale poszlo nie na ta grupe...

    Pozdrawiam
    Tomasz