  • 1. Data: 2006-06-21 09:19:03
    Temat: ograniczenia walutowych kredytow hipotecznych
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    Czytałem, ze podobno od 1 lipca mają się zmienić zasady udzielania
    walutowych kredytów hipotecznych, tzn. max kwota udzielonego kredytu to 80%
    wartości nieruchomości i liczenie zdolności kredytowej jak dla kredytu
    złotówkowego.

    Czy na 100% jest to prawda od 1 lipca?
    Co jeśli chcę skredytować w 100% inwestycję i zaliczka wpłacona i wniosek w
    banku złozony? Decyzji banku nie bedzie przed 1 lipca. I co, bank powie, ze
    skredytuje mi tylko 80% wartości nieruchomości? A jeśli nie mam, zaliczka
    przepada...

    Jak jest naprawdę???

  • 2. Data: 2006-06-21 10:00:17
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Taddy porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > wartości nieruchomości i liczenie zdolności kredytowej jak dla kredytu
    Wg mnie tak. Ja jeszcze dodalbym ze ponoc w niektorych bankach ma byc
    niepisana zasada iz maks wysokosc kredytu to 70% (tylko z niewiadomych
    przyczyn bank tego nie powie na zadnym etapie zalatwiania spraw -
    przyjmie wniosek, rozpatrzy i odrzuci bez podania przyczyny)
> [...]
    > skredytuje mi tylko 80% wartości nieruchomości? A jeśli nie mam, zaliczka
    Wg mnie jesli decyzja kredytowa zapadnie w lipcu i nowe zasady zaczna
    obowiazywac w lipcu, to wpadniesz w nowe zasady. A co do zaliczki - to
    juz banku nie interesuje:(
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-06-21 17:06:23
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    On Wed, 21 Jun 2006 12:00:17 +0200, badzio wrote:

    > Wg mnie jesli decyzja kredytowa zapadnie w lipcu i nowe zasady zaczna
    > obowiazywac w lipcu, to wpadniesz w nowe zasady. A co do zaliczki - to
    > juz banku nie interesuje:(

    W Millenium wnioski złożone do 26 czerwca są rozpatrywane po starych
    zasadach.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |