  • 1. Data: 2002-11-27 12:59:34
    Temat: odsetki od zaległości podatkowych - ile wynoszą ?..
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jako, że grupa jest zainteresowana decyzjami RPP to mam pytanie
    jaka jest obecnie wartość odsetek od zaległości podatkowych ?
    od 98 roku nie zdarzyło się, aby nie była to wartość całkowita, a od jutra
    wychodzi, że będzie to 17,5% .

    czy ktoś wie coś o zaokrąglaniu wartości tych odsetek ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-11-27 13:04:44
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Wed, 27 Nov 2002 13:59:34 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wychodzi, że będzie to 17,5% .
    > czy ktoś wie coś o zaokrąglaniu wartości tych odsetek ?
    Z tego co wiem, to nie są zaokrąglane
    Co to przeszkadza, że jest niecałkowite (o ile np. 18% czyli 0,18 można
    nazwać całkowitym ;-) ?

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 3. Data: 2002-11-27 20:40:23
    Od: "Samael" <t...@N...wp.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
> [...]
    > wychodzi, że będzie to 17,5% .
    >
    > czy ktoś wie coś o zaokrąglaniu wartości tych odsetek ?

    W tej chwili jest to 18 % p.a.
    http://e-prawnik.pl/tab.php3/bD1wbCZ0dD0zJmc9MTImdD0
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/wk0510/wk_04.
    html
    http://www.lex.pl/wskazniki.xml?position=6&menu=2

    w linku do rzepy jest informacja o podstawie prawnej

    --
    Pozdr.
    Samael

  • 4. Data: 2002-11-27 21:04:14
    Od: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>

    "Samael" <t...@N...wp.pl> wrote in message

> [...]
    html
    > http://www.lex.pl/wskazniki.xml?position=6&menu=2
    >

    > w linku do rzepy jest informacja o podstawie prawnej

    a przeczytaj może dokładnie pytanie ...
    bo to ile jest i jaka jest podstawa to wiem
    i że dzisiaj rada obniżyła stopy procentowe to też wiem

    ale czy się to tą wartość zaokrągla czy nie, tego nie wiedziałem do ok
    godziny 17..

    ale teraz to już też wiem, i wiem, że najbardziej aktualna informacja za 2
    godziny będzie pod adresem
    http://www.infor.pl/wazne_od

    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-11-27 22:41:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

> [...]
    > jaka jest obecnie wartość odsetek od zaległości podatkowych ?
    > od 98 roku nie zdarzyło się, aby nie była to wartość całkowita, a od jutra

    Bo nigdy RPP nie obcinala stop o .25% ?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 6. Data: 2002-11-28 19:21:21
    Od: "jara" <o...@N...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaka jest obecnie wartość odsetek od zaległości podatkowych ?
    > od 98 roku nie zdarzyło się, aby nie była to wartość całkowita, a od jutra

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=552730&type_id=1&lang=PL

    zgadza sie

    pzdr Jara