  • 1. Data: 2002-11-27 10:42:37
    Temat: Re: BZ WBK 1 O/Katowice; Megapiętno [długie]; FUT: pl.biznes.banki.
    Od: MartY <marty@wytnij_to.plusnet.pl>

    Marcin Szeffer napisał:

    >Bank Zachodni WBK w Katowicach piętnuję.
    >za niekompetencję,
    >za brak woli zarabiania pieniędzy
    >za lekceważnie sobie klienta
    >za zniechęcanie klienta do zawierania umowy kredytu
    >za przeciąganie "negocjacji" przez miesiąc, zamiast dwóch tygodni
    >za nieinformowanie klienta o niezgodnych z ogólnymi warunkami dokumentach.
    >za zatajanie informacji o nr tel. centrali BZ WBK, "bo to mogłoby
    >im utrudnić i zdezorganizować pracę"
    >
    >A oto nasza historia.

    [CIACH historię]

    Rozmawiałeś w tym oddziale z kimkolwiek oprócz doradcy? Myślę że jego
    kierownik albo dyrektor oddziału miałby mu parę słów do powiedzenia...
    W kazdym banku znajdą się niekompetentni ludzie. Ja również korzystam
    z usług BZWBK i poza drobnymi trudnościami z "kanałami
    elektronicznymi" jak dotąd nie miałem powodów do narzekań.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2002-11-27 11:32:48
    Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MartY" napisał:

    [...]
> [...]
    > z usług BZWBK i poza drobnymi trudnościami z "kanałami
    > elektronicznymi" jak dotąd nie miałem powodów do narzekań.

    Rozmawiałem (a właściwie moja żona i moja siostra), Tak z
    dyrektorem/naczelnikiem oddziału, jak i z osobą odpowiedzialną w centrali.
    Owszem, nawet sami stwierdzili, że "doradca" był niekompetentny, jednakże
    potraktowali nas na "odwal". Zaproponowaliśmy, żeby w ramach
    rekompensaty bank odstąpił od wymogu cesji polis na życie moich
    rodziców, zwłaszcza, że dostał sporo innych zabezpieczeń, ale centrala się
    nie zgodziła. I właśnie dlatego mam takie zdanie na temat całego banku.

    Przy okazji: Niemal równie korzystną ofertę ma PKO BP S.A., z tym, iż jest
    nieco wyza prowizja. reszta warunków podobna, ale bez cesji polisy na życie
    moich rodziców.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Szeffer