  • 11. Data: 2006-07-13 10:55:55
    Temat: Re: odsetki na karcie Citi - ku przestrodze !!!
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > generalnie jest ok, ciekawe tylko czy bank bedzie chcial mnie zatrzymac
    > anulujac mi oplate za kolejny rok (jakos specjalnie na mnie nie zarabia),
    > bo jak nie to dziekuje...
    >
    > i tutaj pytanko:
    > czy jak klient chce zrezygnowac z karty Citi to potrafia cos zaoferowac?
    >
    > generalnie, ktore banki najmocniej "walcza" o odchodzacego klienta?

    nie wiem. nigdy nie rezygnowalem.
    karty praktycznie sprzedaja sie same.
    banki walcza o klientow mocno - to prawda
    zwolnienie z oplaty rocznej,promocyjne oprocentowania przez jakis czas,
    splata karty w innym banku inna karta to teraz hicior,

    ale narod sie sam z siebie zadluza na potege i towar idzie jak woda

    SW

  • 12. Data: 2006-07-14 13:21:35
    Od: "Kos" <k...@o...pl>

    ja rezygnowalem (lipnie oczywiscie bo jestem zadowolony z karty )
    negocjowali i nowa karte + karte dodatkowa na kolejny rok dali za jakas
    symboliczna oplate