  • 11. Data: 2004-06-04 12:58:55
    Temat: Re: obsluga PAYPAL - konta zagraniczne
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    NIE PRAWDA ! Loguje sie z Polski i innych panstw z "poza osi" krajow dostepnych
    dla PayPala i nie ma zadnych problemow. Blokuja konta i chca fax. Wyslesz fax
    = odblokowane konto. Jak ktos kombinuje i jakos mu sie udalo zalozyc, dodac
    karte i raptem zablokuja, i nie wie jak odblokowac, to co sie dziwic, ze nie
    chca ?

    Jak ktos chce uzywac PayPala, to niech sobie zamowi karte Visa Elektron z
    iKobo.com, ktora mozna placic w necie i podpiac do PayPala --- wyslac na adres
    polski i potem zmienic na amerykanski i wsio :P Chcesz zaplacic przez PayPala,
    to doladowujesz konto iKobo, potem przelew z PayPala przy pomocy karty
    ikobo...pomyslec, zrobic skrypt i wsio :P Dziala z autopsji...

  • 12. Data: 2004-06-04 15:18:17
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > karte i raptem zablokuja, i nie wie jak odblokowac, to co sie dziwic, ze nie

    Tobie nie ma to nie znaczy że nikomu nie ma.
    To znaczy że nie zostałeś wylosowany na ofiarę jeszcze.
    Mówię a Wy jak do ściany...
    Nawet rodowitym amerykanom nie odblokowywują, Paypal to robi
    specjalnie, dopiero pozew sądowy ich zmiękcza.
    Jak Ci przyblokują pareset dolców to będziesz płakał.
    Chcecie to se używajcie Paypala, ale za głupotę się płaci, mi żal już
    nie będzie jak was Paypal okradnie, przecież ostrzegałem.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 13. Data: 2004-06-07 03:20:16
    Od: " " <b...@g...pl>

    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):

    > I zostaniesz zablokowany jak się zalogujesz z Polski.
    > Paypal jest znany z blokowania kont z dużą ilością kasy nawet
    > rodowitym amerykanom, którzy na chwilę pojechali do Malezji czy gdzieś
    > i zalogowali się do konta, zalogowali się z innego IP, zalogowali się
    > z IP innego kraju czy coś.
    >
    > http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=912
    > http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=3180
    > http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=3249
    ..

    Te dyskusje i posty tutaj to zupelnie przypominaja dyskusje pomiedzy
    niewidomym tlumaczacymc cos gluchemu i gluchemu pokazujacymk cos niewidomemu.

    Osoba przytaczajaca powyzsze linki jest na tyle niedorozwinieta (a byc moze
    niewidoma???) ze cytuje oczywiste fantazje. Tak zaczyna sie powyzej cytowany
    post:

    "I am 16 years old. PayPal Froze Account Due to Overseas Login"

    Juz po pierwszych kilku slowach takich jak "I am 16" wyraznie wiadomo ze
    link zawiera 100% fantazje jakiegos nastolatka. Jak wiadomo 16-latkowie nie
    sa w stanie korzystac z PayPala. . .

    W rzeczywistosci PayPal jest najpopularniejszym i najbezpieczniejszym
    srodkiem platniczym na swiecie wlasnie dlatego ze PayPal NIE POZWALA 16-
    latkom i innym ryzykownym grupom na uzywanie PayPal'a. . .

  • 14. Data: 2004-06-07 04:46:17
    Od: "hosi" <h...@O...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    ocal...

> [...]
    > Chcecie to se używajcie Paypala, ale za głupotę się płaci, mi żal już
    > nie będzie jak was Paypal okradnie, przecież ostrzegałem.

    Na wielu interesujacych mnie aukcjach widze:

    "Note: we only accept bidpay payment for international order(s)."
    albo
    "For NON U.S. Buyers, Bidpay is the ONLY payment method will be accepted. "

    Czyli nawet jesli bym chcial to nie mam mozliwosci skozystania z PayPal.

    Jednoczesnie eBay przestrzega przed Western Union:
    ""Never pay for your eBay item through instant cash transfer services such
    as
    Western Union or MoneyGram -- such services offer Internet shoppers no
    protection against fraud. "

    Ktos moze wyjasni o co chodzi?
    Wyglada na to ze jednak nie mam innej mozliwosci jak skorzystac z BidPay?

    Pozdrawiam
    hosi

  • 15. Data: 2004-06-07 14:32:44
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > link zawiera 100% fantazje jakiegos nastolatka. Jak wiadomo 16-latkowie nie

    Gdybyś przeczytał wątek uważnie dowiedziałbyś się że w międzyczasie
    Paypal zmienił swój regulamin. W momencie gdy ten chłopak się
    zapisywał regulamin Paypal pozwalał zakładać konta osobom poniżej 18
    lat, a potem regulamin się zmienił i nie pozwalał, i dlatego napisał w
    temacie że ma 16 lat i jego dotyczy ta zmiana.

    > W rzeczywistosci PayPal jest najpopularniejszym

    w USA.

    > i najbezpieczniejszym

    Reklama pierze mózgi...

  • 16. Data: 2004-06-07 19:23:08
    Od: "hosi" <h...@O...pl>

    > w USA.

    > Reklama pierze mózgi...

    Wyluzuj, kazdy juz widzi ze masz spore uprzedzenia do PayPal.
    Wielu znajomych z Niemiec bardzo sobie chwali PayPal, a jesli tobie nie
    pasuje
    to nie korzystaj i tyle >:-/

    Z twojej strony wynika ze masz az cale CZTERY komentarze na eBayu, musze
    przyznac ze
    to calkiem "spore" doswiadczenie ;-)

    hosi

  • 17. Data: 2004-06-11 01:04:11
    Od: " " <b...@g...pl>

    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):

    .. regulamin Paypal pozwalał zakładać konta osobom poniżej 18
    > lat, a potem regulamin się zmienił i nie pozwalał, i dlatego napisał w
    > temacie że ma 16 lat i jego dotyczy ta zmiana...

    Bzdura. Nigdy nie bylo mozliwosci zalozenia konta majac ponizej 18 lat
    przynajmniej w USA. Ja zakladalem konta w PayPal od poczatku istnienia tej
    firmy (razem wtedy z X.com) i bylo to niemozliwe od poczatku istnienia
    PayPal.

    Poza tym jezeli mowa jest o amerykanskim PayPalu to jedynie teoretycznie
    mozliwe jest stracenie pieniedzy z konta w PayPal jezeli trzymalbys tam
    powyzej $100 tys. i to jedynie tylko tyle ile powyzej $100 tys. tam masz
    poniewaz konta PayPala automatycznie ubezpieczone sa w USA na $100 tys.

    Poza tym stwierdzam TEORETYCZNIE poniewaz w praktyce nie zdazylo sie jeszcze
    aby ktos stracil jakiekolwiek pieniadze z konta PayPala.

  • 18. Data: 2004-06-11 01:14:07
    Od: " " <b...@g...pl>

    Miernik <m...@c...pl> napisał(a):
    ..
> [...]
    > Chcecie to se używajcie Paypala, ale za głupotę się płaci, mi żal już
    > nie będzie jak was Paypal okradnie, przecież ostrzegałem...

    W USA narazie nie bylo przypadku aby ktokolwiek stracil pieniadze z konta
    PayPala poniewaz konta PayPala sa ubezpieczone na $100 tys. podobnie jak
    wszystkie inne konta bankowe ubezpieczone sa w USA na minimum $100 tys.
    automatycznie. Nie wiem jak PayPal otwierany w innych krajach dziala w tych
    krajach lecz wydaje mi sie ze poza USA podobnie jak konta bankowe konta
    PayPala moga byc ubezpieczone automatycznie na znacznie mniej lub moga nie
    byc ubezpieczone wcale.

  • 19. Data: 2004-06-11 06:36:00
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    b...@g...pl wrote:
> [...]
    > konta PayPala poniewaz konta PayPala sa ubezpieczone na $100 tys.
    > podobnie jak wszystkie inne konta bankowe ubezpieczone sa w USA na

    Oj naiwny naiwny... To ubezpieczenie jest jedynie na wypadek
    bankructwa całego Paypala, a temu jak na razie do tego daleko i nie ma
    z tej strony żadnego zagrożenia.

    Tysiące osób natomiast straciło kasę poprzez zdefraudowanie jej przez
    samego Paypala, przed czym nie ma żadnego zabezpieczenia.

    Paypal w przypadku gdy może mieć jakąkolwiek wymówkę że może to być
    fraud blokuje kasę czyli udając że uniemożliwia fraud, sam robi fraud.
    Bogu ducha winnym osobom jeśli oddaje w ogóle to po pół roku, a to się
    udaje jedynie bardzo wytrwale walczącym z Paypalem osobom, i to zwykle
    po wniesieniu pozwu przeciwko Paypalowi. Reszcie kasa przepada na
    rzecz Paypala.

    A wymówki Paypala na zablokowanie kasy są tak idiotyczne jak:
    zalogowałeś się z tego IP co ktoś komu kiedyś już zablokowaliśmy konto
    (a to IP nie bywają dynamiczne, domów z DSL się nie sprzedaje..?),
    zalogowałeś się z IP innego kraju niż jesteś zarejestrowany (a to
    amerykanie nie jeżdżą do innych krajów na wczasy/business?), zapłacił
    Tobie ktoś kto zrobił komuś innemu kiedyś jakiś fraud/chargeback (no i
    w obec tego Paypal niby ma okraść mnie, żeby było sprawiedliwie -
    wszyscy zostają okradzeni po równo, tak?).

    Poza tym nie powiesz mi chyba że oznaką uczciwości ze strony Paypala
    jest umożliwienie wpływania kasy od płacących na zablokowane konta
    przez wiele miesięcy po zablokowaniu? Blokada jeśli już powinna
    również uniemożliwiać wpływanie kasy. W przeciwnym wypadku kontrahenci
    nieszczęśnika któremu Paypal zablokował konto przez kilka/kilkanaście
    dni po zablokowaniu dalej płacą za wygrane w tym czasie aukcje na
    Paypala, bo już sprzedający nie ma żadnej możliwości ich poinformować
    że konto jest zablokowane. Sprzedający musi więc im wysłać przedmioty,
    gdyż kupujący zapłacili, ale tej kasy sprzedający nigdy nie zobaczy.

  • 20. Data: 2004-06-11 07:02:27
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > lat przynajmniej w USA. Ja zakladalem konta w PayPal od poczatku
    > istnienia tej firmy (razem wtedy z X.com) i bylo to niemozliwe od

    Proszę bardzo:

    http://www.paypalsucks.com/PayPal-ToS-Oct2001.txt

    You must be at least 16 years of age to register for an account
    and use the Service. If you are under the age of 18, you hereby
    represent that you are using the Service with the consent of your
    parent or guardian.

    W 2001 roku regulamin zezwalał 16-latkom zakładać i używać kont
    Paypal.

    1 stycznia 2002 regulamin się zmienił:

    http://www.paypalsucks.com/PayPal-ToS-Jan2002.txt

    As of January 1, 2002, you must be at least 18 years of age to
> [...]

    > jezeli trzymalbys tam powyzej $100 tys. i to jedynie tylko tyle ile
    > powyzej $100 tys. tam masz poniewaz konta PayPala automatycznie

    Na ten temat, i co tak naprawd oznacza to ubezpieczenie 100k USD
    wypowiedziałem się już obszernie w innym poście w tym wątku (Date:
    Fri, 11 Jun 2004 06:36:02 -0000), ale w skrócie: to ubezpieczenie jest
    tylko na wypadek bankructwa całego Paypala, a przy oszukacniu Ciebie
    przez samego Paypala nie daje Ci absolutnie nic.

    To jest tak jak Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Jakby Cicibank
    zbankrutował dostałbyś z BFG kasę spowrotem. Ale jak Citibank Ci
    zdejmie z konta 1000 PLN i powie że tyle wypłacałeś, a Tobie nic nie
    wypłaciło bo bankomat się zepsuł, i nie wuzględią Ci reklamacji, to
    BFG w żaden sposób Ci nie pomoże.

    > Poza tym stwierdzam TEORETYCZNIE poniewaz w praktyce nie zdazylo sie
    > jeszcze aby ktos stracil jakiekolwiek pieniadze z konta PayPala.

    Tysiące osób straciło setki tysięcy dolarów, dzięki bandyckim sposobom
    "niwelowania kosztów fraudu" przez Paypala.

    Sposób niwelowania kosztów fraudu przez Paypala jest następujący:
    "ponieważ tysiące osób okradło Paypala przez wpłacanie skradzionymi
    kartaki na Paypala, za co my byliśmy zmuszeni zwrócić, to teraz my
    zablokujemy tysiącom Bogu ducha winnym osobom konta w Paypalu i
    większości nigdy nie odblokujemy, i wtedy wyjdzie nam na zero."