  • 1. Data: 2004-05-25 08:09:19
    Temat: obsluga PAYPAL - konta zagraniczne
    Od: "BesP" <k...@n...pl>

    Paypal jest niedostepny dla Polski..
    Ale jezeli posiada sie konto w Niemczech nie bedzie problemu (zwlaszcza jezeli
    dorzuca wypukla karte kredytowa)

    Jak szybko otworzyc konto (gdzies za granica) ktore sluzyloby tylko do tego
    aby byc zweryfikowanym przez Paypal?

    Przeczytalem teraz watek z http://www.berliner-volksbank.de
    Ktos ma konto w tym banku? W jaki sposob mozna sie umowic na wizyte w ich
    placowce i otwarcie rachunku (nie szprecham in dojcz:) ) tylko angielski
    wchodzi w rachube. Czy dorzuca wypukla karte? Gdzie moge znalesc adresy ich
    placowek (mieszkam w Lodzi -czym blizej tym lepiej)
    Nie da sie otworzyc konta tylko online ?

  • 2. Data: 2004-05-25 08:20:27
    Temat: Re: obsluga PAYPAL - konta zagraniczne
    Od: "VSS" <n...@l...pl>

    In news:735d.00000012.40b2ff2f@newsgate.onet.pl,
    BesP <k...@n...pl> napisał (a):
    > Przeczytalem teraz watek z http://www.berliner-volksbank.de

    To ja dorzuce pytanie:
    W którym miejscu na tej stronie jest mozliwośc pobrania formularza ?? Po
    niemiecku nic nie trybię :(

    --
    VSS http://www.lasershow.pl
    Progressive & Minimal Trance http://www.uridium.prv.pl/

  • 3. Data: 2004-05-25 12:50:34
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Obawiam sie ze Paypal bedzie sie upierał by rowniez adres na koncie
    niemieckim , był w Niemczech.

    Rejestrując sie musisz podac adres, potem ten adres jest weryfikowany z
    adresem konta bankowego.

    Moze byc problem jesli adres ten jest z Polski.

    ___________________________

    Konto mozna zalozyc w Deutsche Bank 24.
    Oplata co kwartal 7,50 Euro.
    (posiadam je z adresem w Polsce)

    Patek

  • 4. Data: 2004-05-26 00:12:40
    Od: "Daniel Lisowski" <q...@j...gb.barg.cy [use ROT13 to decode]>

    Użytkownik "VSS" <n...@l...pl> napisał w wiadomości

    > To ja dorzuce pytanie:
    > W którym miejscu na tej stronie jest mozliwośc pobrania formularza ?? Po
    > niemiecku nic nie trybię :(

    Jesli chcesz do konta "Online" to http://www.berliner-volksbank.de >>
    Privatkunden (okienko "navigation") >> Konten >> KontoKompaktOnline i w
    ramce po prawej wybrac "Ich möchte... ein Konto eröffnen"...

    Po kliknieciu dostaniesz formularz w pdf (albo bezposrednio w ten link:
    http://tinyurl.com/3cjfz)... Chociaz bez "niemieckiego trybienia" bedzie
    Ci ciezko go wypelnic :(

    --
    ..:: Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski ::..
    ..:: http://danlis.com :: email: danlis"malpa"onet"kropka"pl ::..

  • 5. Data: 2004-05-26 10:34:58
    Od: "VSS" <n...@l...pl>

    In news:c90nfq$36e$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
    Daniel Lisowski <q...@j...gb.barg.cy [use ROT13 to decode]> napisał (a):

> [...]
    > link: http://tinyurl.com/3cjfz)... Chociaz bez "niemieckiego
    > trybienia" bedzie Ci ciezko go wypelnic :(

    dziękuje za informację, z kartką pójdę do znajomwgo i wypełnimy, on jest
    biegły w tym języku.

  • 6. Data: 2004-06-03 22:55:10
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    BesP <k...@n...pl> wrote:
    > Paypal jest niedostepny dla Polski..
    > Ale jezeli posiada sie konto w Niemczech nie bedzie problemu
    > (zwlaszcza jezeli dorzuca wypukla karte kredytowa)

    I zostaniesz zablokowany jak się zalogujesz z Polski.
    Paypal jest znany z blokowania kont z dużą ilością kasy nawet
    rodowitym amerykanom, którzy na chwilę pojechali do Malezji czy gdzieś
    i zalogowali się do konta, zalogowali się z innego IP, zalogowali się
    z IP innego kraju czy coś.

    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=912
    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=3180
    http://www.paypalsucks.com/forums/showthread.php?fid
    =3&tid=3249

    Paypal szuka pretekstu aby zablokować konto. Potem oznajmia: było
    zalogowanie z niewłaściwego kraju, mogło to być włamanie musimy
    zablokować konto na 6 miesięcy aby to sprawdzić.

    Zwykle (przypadkowo...) dzieje się to jak masz akurat wysokie saldo na
    Paypalu.

    Po 6 miesiącach każą Ci przysłać tysiące dokumentów, potem mówią że
    były nieczytelne, i że tak w ogóle to mają być poświadczone przez
    notariusza. W efekcie tymi szczęśliwcami którym udało się odzyskać
    kasę po takiej blokadzie jest te kilka procent które wniosło pozew
    przeciwko Paypalowi, i wtedy Paypal magicznie odblokowywuje konto w
    zamian za wycofanie pozwu. Samo postraszenie sądem nie wystarcza.
    Dziewięćdziesiąpare procent tych którym zablokowano konto z kasą nie
    dotrwa z uporem do tego etapu a wtedy Paypal ma ich kasę na zawsze.

    Jako alternatywę ja używam Pecunix:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 7. Data: 2004-06-04 02:29:46
    Od: "Ebay" <l...@N...tenbit.pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    local...

> [...]
    > rodowitym amerykanom, którzy na chwilę pojechali do Malezji czy gdzieś
    > i zalogowali się do konta, zalogowali się z innego IP, zalogowali się

    E tam ja się loguje w Polsce bez problemów i tak juz przeszło dwa lata, od
    czasu do czasu loguje się w również USA.
    To co piszą na tych stronach to troche jest przebarwione.

  • 8. Data: 2004-06-04 03:14:35
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Ebay <l...@n...tenbit.pl> wrote:

    > E tam ja się loguje w Polsce bez problemów i tak juz przeszło dwa
    > lata, od czasu do czasu loguje się w również USA.
    > To co piszą na tych stronach to troche jest przebarwione.

    Nie jest przebarwione, tysiące ludzi straciło setki tysięcy dolarów,
    to że jesteś w tych 97% czy nawet 99.5% których Paypal nie okradł to
    nie znaczy że tych kilka czy kilka dziesiątych procent nie zostało
    okradzionych. Paypal ma miliony użytkowników więc nawet procent to
    jest bardzo dużo. Mnie zablokowali 33 USD, po ich niesławnych 180
    dniach napisali mi że mam dodać konto bankowe w USA do systemu Paypal,
    inaczej mi nie oddadzą. Kazałem im przelać na konto Paypalowe jakiegoś
    znajomego.

    A jak bym dodał to konto to najprawdopodobniej by wymyślili jeszcze
    dziesiątki innych rzeczy które miałbym im podesłać. Albo co gorsza
    wyciągnęli mi z tego amerykańskiego konta co się da (Paypal ma umowę z
    bankami i może robić "polecenie zapłaty" z dowolnego konta w USA bez
    papierowej zgody właściciela). Tysiącom osób tak Paypal wybrał kasę
    bez ich zgody. Dlatego tak nalegają żebym dodał amerykańskie konto,
    zwodzą że wtedy by mi oddali 33 USD. A gdyby naprawdę chcieli oddać,
    to by odblokowali mi konto na chwile i pozwolili przelać na dowolne
    Paypalowe konto znajomego, lub po prostu wydać.

  • 9. Data: 2004-06-04 08:42:43
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > bankami i może robić "polecenie zapłaty" z dowolnego konta w USA bez
    > papierowej zgody właściciela). Tysiącom osób tak Paypal wybrał kasę

    PZ-ty bez możliwości cofnięcia i do tego bez wiedzy i zgody
    właściciela rachunku???
    I różne firemki mogą sobie podpisywać takie "umowy"
    z tamtejszymi bankami?
    Nie żebym się sprzeczał, ale to aż niewiarygodne.
    Jesteś tego pewien?

    Pix

  • 10. Data: 2004-06-04 09:56:03
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > PZ-ty bez możliwości cofnięcia i do tego bez wiedzy i zgody
    > właściciela rachunku???

    Cofnąć tam można wszystko, także każdy przelew. W ciągu 24 godzin od
    wykonania, bez podania przyczyny. Koszmar, gdyż jak masz kasę na
    koncie, to nie jesteś pewien czy tak naprawdę ją masz bo może jeszcze
    zniknąć.

    Później przez ileś czasu też można cofnąć, ale trzeba podać
    przyczynę.

    Problem w tym że nie zawsze zorientujesz się w porę.

    Aha, nie wiem czy za odwołanie się przypadkiem słono nie płaci, w
    każdym razie jak ktoś Ci zrobi polecenie zapłaty i zostanie odrzucone
    to płacisz 30 $ kary (przykład z jednego banku). Jak Ci się nie podoba
    to sąd - przecież tam połowa ludzi to prawnicy - muszą mieć co robić,
    no nie?

    > I różne firemki mogą sobie podpisywać takie "umowy"
    > z tamtejszymi bankami?
    > Nie żebym się sprzeczał, ale to aż niewiarygodne.
    > Jesteś tego pewien?

    Wiesz jak tam wygląda płacenie rachunku za komórkę na przykład?
    Dzwonisz do swojego operatora, wstukujesz numer konta i już,
    zapłacone. Bez żadnych wcześniejszych papierków itp.

    Tam jest zupełnie inna filozofia bankowości.
    Pierwsza zasada to że wszystko jest odwoływalne, nie ma
    nieodwoływalnych przelewów, ani żadnego innego rodzaju płatności.

    Przepraszam, jest: FedWire, ale to raczej banki używają do przesyłania
    milionów dolarów między sobą, coś jak nasz SORBNET.

    Poza tym filozofia jest niby taka że zawsze możesz przecież pozwać tą
    firmę do sądu jak Ci nienależnie wybierze. Tylko nie każdemu na każdą
    sumę się opłaca, niektórych nawet nie stać.

    Inna sprawa że nigdy nie jesteś pewien czy Ci ktoś czegoś z konta nie
    wybrał, co prawda można zrobić sprawę w sądzie ale to trwa a do tego
    czasu nie masz środków. Ale to nie problem, przecież masz kartę
    kredytową :)