  • 11. Data: 2002-06-28 09:53:16
    Temat: Re: obligacje przez inet
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > W jaki sposob nalezy podac nr rachunku papierow wartosciowych do
    > deponowania ?
    > Tylko czesc po numerze rozliczeniowym ?
    Numer rachunku papierów wartościowych do deponowania
    TO NIE JEST NUMER RACHUNKU BANKOWEGO!!!
    To jest numer rachunku w biurze maklerskim.
    Zakładasz sobie rachunek w biurze maklerskim i na taki rachunek
    możesz kupic potem akcje na giełdzie albo zdeponowac kupione obligacje
    (tylko notowane na giełdzie) a potem takie obligacje sprzedać.

    > Ile czasu mija od zlozenia zlecenia i przelwu do nabycia ?
    Po dotarciu Twojego przelewu do CDM zakup jest w tym samym dniu.

    Janek

  • 12. Data: 2002-06-28 15:08:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mBank faktycznie poszedl bez poblemu - przy Multi mialem to samo

    A mnie dla odmiany spokojnie Multi przyjelo

  • 13. Data: 2002-06-29 08:58:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 28 Jun 2002 11:53:16 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Numer rachunku papierów wartościowych do deponowania
    >TO NIE JEST NUMER RACHUNKU BANKOWEGO!!!
    >To jest numer rachunku w biurze maklerskim.

    No i wlasnie o takim mowie. Mam rachunek w DM BZWKB
    W deponowanie wybralem DM BZWBK z listy i wpisalem nr rachunku w
    biurze maklerskim ale tylko 16 cyfr z 26 (bez cyfr kontrolnych i
    numeru rozliczeniowego), bo wiecej sie nie miescilo. Dobrze zrobilem ?

    >Po dotarciu Twojego przelewu do CDM zakup jest w tym samym dniu.

    W inecie juz widze, a po jakim czasie powinny sie one pojawic na
    rachunku inwestycyjnym ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-06-29 09:06:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    > biurze maklerskim ale tylko 16 cyfr z 26 (bez cyfr kontrolnych i
    > numeru rozliczeniowego), bo wiecej sie nie miescilo. Dobrze zrobilem ?

    Pewnie powiem cos glupiego albo cos co wiesz, ale na stronach BZWBK
    (http://www.bzwbk.pl/u235/navi/190977) jest takie ostrzezenie:

    "Uwaga! System informatyczny Domu Maklerskiego WBK SA obsługuje rachunki
    maklerskie wyłącznie w formacie IBAN."

    (w odroznieniu od BZWBK w ogolnosci)

  • 15. Data: 2002-06-29 09:27:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 29 Jun 2002 11:06:28 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >(http://www.bzwbk.pl/u235/navi/190977) jest takie ostrzezenie:
    >
    >"Uwaga! System informatyczny Domu Maklerskiego WBK SA obsługuje rachunki

    Tylko jak w 16 znakach mialem zmiescic IBAN :-/

    A wlasciwie nie IBAN a NRB.

  • 16. Data: 2002-06-29 09:36:24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    > Tylko jak w 16 znakach mialem zmiescic IBAN :-/
    no nie wiem... zmniejszyć czcionkę albo bardzo szybko pisać ? ;)

    > A wlasciwie nie IBAN a NRB.
    Wiem, ale oni tam tak piszą.

    ale paskudna pogoda, nie?

  • 17. Data: 2002-06-29 09:49:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 29 Jun 2002 11:36:24 +0200, "Robert" <m...@w...pl>
    wrote:

    >ale paskudna pogoda, nie?

    e tam, jak na odrabianie newsowych zaleglosci z calego tygodnia to
    calkiem ok :-)

  • 18. Data: 2002-06-29 11:40:00
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    BTW - zdeponowane mam je na rachunku w CDM Pekao - a mozna tam zrobic
    dyspozycje na wypadek smierci? Po 2 latach powiedzmy przeleja mi kase na
    rachunek ktory juz bedzie zliwkidowany - pieniadze cofniete zostana do
    Pekao. Co sie wtedy z nimi dzieje - szukani sa spadkobiercy czy przechodzi
    to na rzecz Peako?

    --
    JaKi
    ________________

  • 19. Data: 2002-06-29 11:43:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dodatkow cos im szwankuje wysylanie hasla - mieli przyslac w przeciagu 1
    dnia a jak do tej pory maila niet ;/ Dobrze ze sobie przypomnailem haslo ;-)

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-07-01 07:27:45
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dodatkow cos im szwankuje wysylanie hasla - mieli przyslac w przeciagu 1
    > dnia a jak do tej pory maila niet ;/ Dobrze ze sobie przypomnailem haslo
    ;-)

    No po 4 dniach przyslali ;-) dobre maja terminy ;-)

    --
    JaKi