  • 1. Data: 2002-06-28 08:22:40
    Temat: W ktorym banku konto dla cudzoziemca?
    Od: MichalW <N...@b...com>

    Witam,

    W ktorym banku w Polsce cudzoziemiec (obywatel USA z wiza czasowa do 6
    mies.) moze sobie zalozyc konto? Chcialby moc korzystac z karty (moze
    byc zwykla elektroniczna, debetowa). Dobrze by bylo, gdyby byla duza
    liczba bankomatow...

    Michal

  • 2. Data: 2002-06-28 11:56:36
    Temat: Re: W ktorym banku konto dla cudzoziemca?
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > mies.) moze sobie zalozyc konto? Chcialby moc korzystac z karty (moze
    > byc zwykla elektroniczna, debetowa). Dobrze by bylo, gdyby byla duza

    niech używa swojej amerykańskiej karty (oile jest międzynarodowa)
    jatam bym sobie polskimi bankami głowy nie zawracał gdybym miał międzynarodową
    karte w amerykańskim banku.

  • 3. Data: 2002-06-28 12:08:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > niech używa swojej amerykańskiej karty (oile jest międzynarodowa)
    > jatam bym sobie polskimi bankami głowy nie zawracał gdybym miał
    międzynarodową
    > karte w amerykańskim banku.

    LOL :-))) hamerykanin :-)))

  • 4. Data: 2002-06-28 12:30:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Jesli ma byc konto z dostepem przez net, to interface po ang. ma citek,
    private banking BRE i chyba Nordea. Nie wiem jak inne...

    Ps. poprzedni LOL dotyczyl oczywiscie niusyxxx w nowym wcieleniu :-)))

  • 5. Data: 2002-06-28 17:31:39
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > mies.) moze sobie zalozyc konto? Chcialby moc korzystac z karty (moze
    > byc zwykla elektroniczna, debetowa). Dobrze by bylo, gdyby byla duza

    W kazdym, a z na pewno w Fortis Banku.
    Wojtek