  • 1. Data: 2003-02-25 19:23:53
    Temat: o to jest ten oscylator ? :-)
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    od ilu juz lat slysze o tym oscylatorze, ktorym bagsik czy kto tam
    wykiwal banki...
    ktos moze mi przyblizyc co to takiego i jak sie za to zbrac ? :-)

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-25 19:53:32
    Temat: Re: o to jest ten oscylator ? :-)
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wlad <w...@p...onet.pl> wrote in

    > od ilu juz lat slysze o tym oscylatorze, ktorym bagsik czy kto tam
    > wykiwal banki...

    http://alpha.uwb.edu.pl/ep/RePEc/sla/eakjkl/4PL.pdf
    :-))))

    > ktos moze mi przyblizyc co to takiego i jak sie za to zbrac ? :-)

    Tamten oscylator juz chyba nie zadziala - system przesylania srodkow pomiedzy bankami

    jest zbyt sprawny. Ale jak zbierzesz pare miliardow zl to moze znajdziesz jakis
    zamiennik
    :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-25 20:08:05
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Wlad" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > od ilu juz lat slysze o tym oscylatorze, ktorym bagsik czy kto tam
    > wykiwal banki...
    > ktos moze mi przyblizyc co to takiego i jak sie za to zbrac ? :-)

    Jesli przez te kilka lat nie pojales, jak dzialal, to daruj sobie.
    Juz nie pojmiesz.

  • 4. Data: 2003-02-26 07:32:52
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    kriskel wrote:
    > Teraz są lepsze oscylatory. Np. Poczta Polska potrafi przetrzymać
    > pieniądze nawet do dwóch tygodni. Taki jest regulamin Poczty i
    > skrzętnie z tego korzystają.

    czesto z tego korzystaja pracownicy poczty przetrzymujac pieniadze na
    prywatnych kontach...

    > Banki nie inaczej. Częstokroć jest tak, że przy przelewach między
    > bankami forsa pojawia się na koncie dopiero po kilku dniach.
    > Dlaczego? KIR ma 24h na dokonanie operacji. Czy ktoś korzysta jeszcze
    > z Sybiru i czy to przez niego są kilkudniowe opóźnienia?
    > Teraz oscylator jest w użytku i jakoś odpowiednie organa tego nie
    > widzą.

    a kto sie bedzie czepial Poczty czy bankow ? One maja zbyt wiele udzialow w
    gospodarce ktore moga wykorzystywac do nacisku na rozne grupy polityczne. A
    w ogole to klienci wcale nie domagaja sie tego - czy ktos slyszal zeby ktos
    sie poskarzyl na bank ze ten otrzymal pieniadze w dniu X a zaksiegowal je
    dopiero na jego rachunku w dniu Y ? I banki zadnego takiego obowiazku sobie
    w regulamin nie wpisza...

    D.

  • 5. Data: 2003-02-26 07:53:30
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..

> [...]

    są kilkudniowe opóźnienia?
    Teraz oscylator jest w użytku i jakoś odpowiednie organa tego nie widzą.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 6. Data: 2003-02-26 07:58:27
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    kriskel wrote:
    > Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to miał być jakiś przytyk? Czy to Twoja teoria?

    Niestety nie. Znam taki przyklad skutecznie rozpoznany przez prokurature i
    ukarany przez Sad. A ile jest takich przypadkow nie wykrytych ? A przytyk
    mial byc w strone regulaminu Poczty - jak sie zezwala na przetrzymywanie
    pieniedzy przez 2 tygodnie to niech sie pozniej nie dziwia ze pracownicy
    trafiaja za kratki...

    D.

  • 7. Data: 2003-02-26 08:42:37
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2003-02-26 09:19:50
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > Niestety nie. Znam taki przyklad skutecznie rozpoznany przez prokurature i
    > ukarany przez Sad. A ile jest takich przypadkow nie wykrytych ?

    Widocznie komuś w firmie się naraził i go podkablowali. A tak, to rączka
    rączkę myje.

    > A przytyk
    > mial byc w strone regulaminu Poczty - jak sie zezwala na przetrzymywanie
    > pieniedzy przez 2 tygodnie to niech sie pozniej nie dziwia ze pracownicy
    > trafiaja za kratki...

    No niestety. Poczta ma 2 tygodnie na załatwenie każdej sprawy (z wyjątkiem
    priorytetów).
    A mojej mamie, prezent gwiazdkowy, który szedł do mnie pocztą wręczyłem
    dopiero w połowie lutego.
    No ale był do drugi przedmiot wysłany do mnie, bo pierwszy zaginął.

    Wystarczy o poczcie. Miało być o oscylatorze.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 9. Data: 2003-02-26 09:35:20
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 02/26/2003 07:53 AM, Użytkownik kriskel napisał:
> [...]
    > są kilkudniowe opóźnienia?
    > Teraz oscylator jest w użytku i jakoś odpowiednie organa tego nie widzą.

    Przecież to żaden oscylator. To zwykłe złodziejstwo. Idea oscylatora
    polega na jednoczesnym oprocentowaniu tych samych środków więcej niż
    jeden raz - na przykład w różnych bankach.

    Swoją drogą korzystając z usług np. poczty świadomie płacimy ukrytą
    opłatę za czas, kiedy nie można dysponować pieniędzmi.

    Tomek