  • Data: 2011-12-29 13:45:15
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-12-29_14:28

    > jeśli dla Ciebie argument, że zysk ze sprzedaży _rzeczy_ (przy
    > twierdzeniu MinFIna, że _złoto_ jest _rzeczą_) nie podlega podatkowi
    > "belki" nie jest składny, to chyba pozostanie mi tylko pogodzić się z
    > tym, że Twój umysł "działa inaczej".

    Argument jest składny, jeno w danym przypadku fałszywy :-)
    Bo to jak mówią "dziad o niebie, a baba o chlebie".
    Ale wiesz co ? Przeczytaj *cały* ten akapit, a najlepiej, bez
    zawartości ostatniego nawiasu i spróbuj jeszcze raz.

    > Twoja uwaga o gównie w przerębli też raczej moja diagnozę
    > potwierdza...

    A jak jeszcze dziesięć razy napiszesz, że masz rację, a ja - że
    nie masz, to nie będzie Ci to przypominało takiego kręcenia się ?

    Ja już więcej nie chcę. Zwłaszcza, że odpisywałem Georege'owi... :-P

    witrak()