    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Date: Tue, 27 Dec 2011 09:45:28 +0100

    On Thu, 22 Dec 2011 18:10:32 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-12-22_13:46
    d-inwestycji-w-zloto.html

    >A nie czytałeś tego, do czego odsyłasz ?
    >
    >"Ministerstwo Finansów przestrzega jednak, że jeśli zakup złota
    >dokonywany jest w celach inwestycyjnych *(ma przynieść określone
    >korzyści ekonomiczne)*, przysporzenie będzie obciążone 19-proc.
    >zryczałtowaną daniną (tzw. podatkiem Belki). Tak jak odsetki z
    >klasycznej bankowej lokaty."
    >
    >i potem jeszcze dalej...
    >
    >Pozdr. (z zaleceniem jek z tego kawału: "Czytać, czytać, czytać")

    Ależ czytałem i właśnie pytam: czy pewne działanie powodowane brakiem
    zaufania do rządzących pieniądzem to działanie "mające przynieść
    określone korzyści ekonomiczne"?
    Specjalnie dla Ciebie wersja uproszczona: czy jeśli wyjadę z miasta w
    góry na wieść o nadchodzącej fali powodziowej to oznacza, że zrobiłem
    sobie wakacje?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski