  • Data: 2002-02-21 10:15:38
    Temat: Re: nowy ranking Expander - Lukas nr 1
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe czy te i poprzednie rankingi są robione i opłacane przez Lukas
    Bank.
    Chyba nie muszą .. Mam e konto pro, raczej nigdy nie mam stanu zbliżónego do
    zera, mniej wiecej pamietam ile tam powinno być, nie korzystam z
    bankomatowej roli karty VE LUKASa (bo 1) płace VC 2) w Lublinie nei ma
    bankomatów LUKASA poza jednym na skraju miasta) - zatem niedogodnosći
    zwiazane z tym,ze VE nie jest na bieżąco mnie totalnie nie inteersują. A w
    LUKASIE mozge zrobic wszystkie operacje, jakie mi przychodzą do głowy.
    No, jednym z braków jest to, ze w przelewach otrzymanych nie ma numeru konta
    nadawcy.... Ale jest infolinia, która to podpowie....