  • Data: 2002-07-15 00:51:51
    Temat: Re: nowe w mBanku
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BestJA" <b...@p...fm> wrote ...
    > Jezeli czyta to jakis 'informatyk' z mbanku to niech zapisze sobie moje
    > sugestie.
    > Klaniam sie.
    >
    > Lojalny uzytkownik mbanku.

    No, to zalezy na jakiej platformie softwareowej jest oprogramowanie mBanku
    zrobione. Ja znam banki co zrobili to na Java na BEA WebLogic server i wtedy
    wystarczy po prostu nowe serwery dostawic i obciazenie sie automatycznie (!)
    rozklada - skalowalna architektura. Byc moze mBank jest oparty na innej,
    nieskalowalnej architekturze a wtedy NIC nie pomoze: mBank padnie ofiara
    swojej duzej popularnosci...