  • 41. Data: 2002-01-26 22:03:38
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Karol" <a...@b...com> wrote in message
    news:a2rau9$l7q$1@news.tpi.pl...
    > U mnie historia jest tylko od 01.11.2001 :-((

    U mnie dokładnie tak samo. Wpisanie własnego zakresu oczywiście nie
    pomaga. I też nie mam dostępu do szczegółów transakcji.
    I też mam bez tokena. X-tra Sutdenta.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 42. Data: 2002-01-28 17:52:39
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisal w
    <a...@T...Waszczynski>:

    >U mnie dokładnie tak samo. Wpisanie własnego zakresu oczywiście nie
    >pomaga. I też nie mam dostępu do szczegółów transakcji.
    >I też mam bez tokena. X-tra Sutdenta.

    ja tez sie podpisuje... nie ma szczegolow przelewow (poziom nedzy=stary
    mbank), i ta "cala historia" to historia tylko z ostatnich 3 miesiecy...
    jestemsmy na dnie, czy kiedykolwiek stad wyjdziemy?

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 43. Data: 2002-01-28 18:09:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ja tez sie podpisuje... nie ma szczegolow przelewow (poziom nedzy=stary
    > mbank), i ta "cala historia" to historia tylko z ostatnich 3 miesiecy...
    > jestemsmy na dnie, czy kiedykolwiek stad wyjdziemy?

    Tez mam historie ostatnich 3 miesiecy - ale token mam do studenckiego
    jeszcze sie zalapalem, bo stary gadzeciaz jestem ;)

  • 44. Data: 2002-01-28 20:05:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com>
    > Tez mam historie ostatnich 3 miesiecy - ale token mam do studenckiego
    > jeszcze sie zalapalem, bo stary gadzeciaz jestem ;)

    A teraz nie ma w ogóle czy wtedy był za free jak brałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 45. Data: 2002-01-28 22:00:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 21:05:51 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@p...com> wrote:

    >A teraz nie ma w ogóle czy wtedy był za free jak brałeś?

    Wycofali sie zupelnie z tokenow w kontach studenckich (i chyba w
    podstawowym zwyklym tez)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl