  • 31. Data: 2002-01-24 16:17:26
    Temat: Re: nowe bzwbk24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...
    news:a2p284$8e1$1@news.tpi.pl...

    > Czyżby b. BZ - nie do końca połączony? :-)

    Najgorsze, ze jest to byly WBK.
    Mam juz sie wieszac, czy poczekac do kolejnego wplywu na konto :-))

    Czy te linki sa widoczne na wszystkich rodzajach kont 24 bez wyjatku?
    Moze to tylko dla tych z tokenem?
    Nie jestem juz w stanie znalezc innego wytlumaczenia

    Karol

  • 32. Data: 2002-01-24 17:08:39
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    wyjatku?
    > Moze to tylko dla tych z tokenem?
    > Nie jestem juz w stanie znalezc innego wytlumaczenia

    Jeszcze się nie wieszaj. U mnie podkreślone tylko wychodzące (tak jak
    bym nie
    wiedział, co poszło :-))

    CEZ

  • 33. Data: 2002-01-24 19:17:14
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "MALko KP" <h...@s...poczta.wp.pl>

    > Tak, lupa jest niezbędna.
    > Ale kolory za to ładniejsze (choć to może kwestia gustu...)
    >
    > BTW nie zauważyłem tak przycisku do wylogowania się i wyszedłem "po
    chamsku"
    > (alt+F4). Można inaczej?

    Też na to zwróciłem uwagę. Napisałem nawet do nich. Mam nadzieję, że coś z
    tym zrobią. Jest wylogowanie, ale tylko na głównej stronie, co jest trochę
    niewygodne. Wolałbym się wylogowywać z dowolnego miejsca.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 34. Data: 2002-01-24 22:38:38
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w
    wiadomości news:a2pcbf$anp$1@news.tpi.pl...

    > Najgorsze, ze jest to byly WBK.

    Ja też

    > Mam juz sie wieszac, czy poczekac do kolejnego
    wplywu na konto :-))

    Poczekaj :-)) u mnie linki występuja tylko na
    przelewach wcześniejszych, wrzesień, październik a
    potem aż do teraz żadnego linku/podkreślenia

    > Czy te linki sa widoczne na wszystkich rodzajach
    kont 24 bez wyjatku?
    > Moze to tylko dla tych z tokenem?

    No nie wiem, też mam z tokenem konto 24+

    > Nie jestem juz w stanie znalezc innego
    wytlumaczenia

    IMO to sprawa niedopracowanego systemu, ta samo
    jak nagłe ginięcie menu bocznego i ... nie masz
    możliwości sie wylogować

    Sark

    p.s. kolejne wizyty na koncie przekonuja mnie że
    jednak największą wadą nowego jest jednak bardzo
    drobna czcionka, dla mnie jest to męczarnia a nie
    noszę okularów i wzrok mam dobry.

  • 35. Data: 2002-01-24 23:14:44
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > 1. Czcionki są STANOWCZO ZA MAŁE !!! poprzednie
    > rozwiązanie było o niebo lepsze

    Zmieniłem rozdzielczość monitora na 800x600 i od
    razu ulga dla oczu .... może oni to pod taką
    robili ?

    Drugi sposób zwiększenia wymiaru czcionki, ale
    efekt gorszy to włązczenie opcji: narzędzia/opcje
    internetowe/dostępność/ignoruj rozmiary czcionek
    dost....

    Sark

  • 36. Data: 2002-01-25 09:26:50
    Od: tomw <t...@z...opole.tpsa.pl>

    Cezary Farynowski wrote:

    > Jeszcze się nie wieszaj. U mnie podkreślone tylko wychodzące (tak jak
    > bym nie
    > wiedział, co poszło :-))

    Hejka
    U mnie podkreślone są wszystkie i wszystkie działają.
    Dawny WBK, konto 24+

    Pozdrawiam
    Tom W

  • 37. Data: 2002-01-25 10:05:31
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2q2dm$bng$...@n...onet.pl...

    > Poczekaj :-)) u mnie linki występuja tylko na
    > przelewach wcześniejszych, wrzesień, październik a
    > potem aż do teraz żadnego linku/podkreślenia

    U mnie historia jest tylko od 01.11.2001 :-((

    Karol

  • 38. Data: 2002-01-25 10:26:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sark"

> [...]
    >
    > Drugi sposób zwiększenia wymiaru czcionki, ale
    > efekt gorszy to włązczenie opcji: narzędzia/opcje
    > internetowe/dostępność/ignoruj rozmiary czcionek

    faktycznie troche gorszy, i na dodatek nie zawsze tworcy
    stron byli na to przygotowani - np. w Fortisie nie da sie zobaczyc
    opcji wyloguj, moze by dzialao jakbym zmienil na najmniejsze literki
    *** blad ***

  • 39. Data: 2002-01-25 11:32:12
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w
    wiadomości news:a2rau9$l7q$1@news.tpi.pl...

    > U mnie historia jest tylko od 01.11.2001 :-((

    A próbowałeś sam podawać zakres dat które cię
    interesują. Sam system umożliwia z menu wybierac
    tylko osatnie trzy miesiące

    Sark

  • 40. Data: 2002-01-25 11:32:43
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2rfom$2ho$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w
    > wiadomości news:a2rau9$l7q$1@news.tpi.pl...

    > A próbowałeś sam podawać zakres dat które cię
    > interesują.

    Tak zrobilem zanim napiaslem posta.

    >Sam system umożliwia z menu wybierac
    > tylko osatnie trzy miesiące

    Ja nazwalbym to, ze za dwa i biezacy miesiac :-))

    Karol