  • 1. Data: 2002-12-27 12:20:22
    Temat: nowa strona o karach i bankach po angielsku
    Od: z...@p...onet.pl

    postanowiłem uruchomić strone o kartach i bankach po angielsku.
    jest na www.andrew-europe.tk czynna jest w godzinach 7.00 - 23.00 czasu
    warszawskiego. jakbyście mieli jakieś informacje o kartach in English to
    chętnie zamieszcze. szczególnie interesuje mnie mastercard (ale nie ten
    eurocard/mastercard wydawany przez europay, ale karty wydawane przez mastercard
    international), discover (hamerykański krajowy), amex (wiadomo o co chodzi),
    switch (brytyjski krajowy),itp.

  • 2. Data: 2002-12-27 13:11:10
    Temat: Re: nowa strona o karach i bankach po angielsku
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    mastercard
    > international), discover (hamerykański krajowy), amex (wiadomo o co chodzi),

    sorry miało byś o kartach i bankach po angielsku. wszystko przez ten pospiech.

  • 3. Data: 2002-12-27 17:40:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    heh, tak mi sie kolatalo po glowce co do innego postu ze zzzzz2 to osoba
    ktora tu kiedys pisywala ;) mialem racje ;))))))

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-12-27 19:04:07
    Od: z...@p...onet.pl

    > heh, tak mi sie kolatalo po glowce co do innego postu ze zzzzz2 to osoba
    > ktora tu kiedys pisywala ;) mialem racje ;))))))

    zależy co znaczy dawno, ja jestem tu od kilku miesięcy. wcześniej nie miałem
    internetu.

  • 5. Data: 2002-12-29 21:14:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mastercard
    > international), discover (hamerykański krajowy), amex (wiadomo o co

    hmmm..
    umieszczenie w Internecie informacji typu http://217.153.5.198/polish_id.htm
    nie jest chyba najszczęśliwszym rozwiązaniem :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2002-12-29 21:18:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > hmmm..
    > umieszczenie w Internecie informacji typu
    http://217.153.5.198/polish_id.htm
    > nie jest chyba najszczęśliwszym rozwiązaniem :)

    a swoją drogą, to zawsze mi się wydawał, że dowód osobisty wydaje się w
    wieku 18 lat....
    chyba, że dużo się zmieniło od czasu kiedy ja dostawałem dowód

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2002-12-29 21:20:29
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > hmmm..
    > umieszczenie w Internecie informacji typu
    http://217.153.5.198/polish_id.htm
    > nie jest chyba najszczęśliwszym rozwiązaniem :)

    Nic tylko wydrukowac, skserowac i zakladac konto albo zaciagac kredyt :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2002-12-29 21:24:56
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    > a swoją drogą, to zawsze mi się wydawał, że dowód osobisty wydaje się w
    > wieku 18 lat....
    > chyba, że dużo się zmieniło od czasu kiedy ja dostawałem dowód

    Juz przynajmniej 8 lat temu mozna bylo miec dowod w wieku bodajze 13 lat.
    Tylko, ze wtedy to byl troche inny dowod.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2002-12-29 21:34:58
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@a...net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Juz przynajmniej 8 lat

    8 ?

    Chyba 28 :-) lub wczesniej.

    Karol

  • 10. Data: 2002-12-29 21:37:43
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Napisalem przynajmniej 8, bo 8 lat temu taki dowod widzialem :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856