  • 1. Data: 2004-01-20 19:49:01
    Temat: niezgodna z prawem reklama funduszu Union Investment?
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    aaaaaaaaaaaaaaaaa

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

  • 2. Data: 2004-01-20 19:53:37
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    ekhm... przepraszam, cos mi sie przekliknelo :)

    Mialem na mysli to:

    http://adidm.supermedia.pl/ads/mish/ui/bankier/

    formulki prawnicze drobnym druczkiem (chyba sa wymagane jakims prawem -
    dlatego sa?) sa zupelnie nieczytelne. Nie da sie ich nawet zaznaczyc i
    skopiowac gdzies aby poczytac.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie
    falszywe, w pewnym sensie bez sensu, w pewnym sensie prawdziwe i falszywe

  • 3. Data: 2004-01-21 08:37:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "l:e.h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:6k1r00dlf2q849p279buvggg4bm7erse56@4ax.com...

> [...]
    >
    > formulki prawnicze drobnym druczkiem (chyba sa wymagane jakims prawem -
    > dlatego sa?) sa zupelnie nieczytelne. Nie da sie ich nawet zaznaczyc i

    Jak nie zauwazyles, ze one sa w postaci pliku graficznego tos lamer (na co
    wskazuje równiez konfiguracja strony kodowej) . A plik graficzny jak
    najbardziej mozna zapisac.

    --
    SQLwysyn

  • 4. Data: 2004-01-21 23:25:12
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> skribis:

    >Jak nie zauwazyles, ze one sa w postaci pliku graficznego

    Zauwazylem. Ale co z tego? Wlasnie o to chodzi, ze gdyby to byl tekst to
    moglbym go sobie skopiowac i poczytac. Nie rozumiesz? Powtorzyc?

    > A plik graficzny jak
    >najbardziej mozna zapisac.

    I co z tego? I tak sa nieczytelne. Moze jeszcze mam go sobie powiekszac
    zeby poczytac? To mogli od razu po chinsku napisac - byloby trudniej.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 5. Data: 2004-01-22 08:27:26
    Od: "DWU" <w...@p...onet.pl>

    > formulki prawnicze drobnym druczkiem (chyba sa wymagane jakims prawem -
    > dlatego sa?) sa zupelnie nieczytelne. Nie da sie ich nawet zaznaczyc i
    > skopiowac gdzies aby poczytac.
    }

    No to poczytaj sobie:

    &#8222;25,10%-stopa zwrotu w okresie
    31.12.2002-31-12.2003. Wynik jest oparty
    na historycznej wycenie funduszu i nie stanowi
    gwarancji na przyszłość.
    Indywidualna stopa zwrotu zależy od dnia zbycia
    I odkupienia jednostek uczestnictwa przez fundusz
    oraz od pobranych opłat manipulacyjnych.
    Informacje o rynku inwestycyjnym znajdziesz
    w prospekcie informacyjnym funduszu, dostępnym
    w Towarzystwie oraz sieci sprzedaży.
    * Opłata jak za połączenie lokalne&#8221;

  • 6. Data: 2004-01-25 16:47:36
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "DWU" <w...@p...onet.pl> skribis:

    >}
    >
    >No to poczytaj sobie:

    dzieki, ale to powinno byc tam napisane. Czytelnie.

    Pozdrawiam, Leh.