  • Data: 2003-03-15 11:14:56
    Temat: Re: niezaplacona rata - sciaganie przez bank jak? Żagiel
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dan <d...@u...pf.pl> wrote:

    > teraz juz ich interesuja 2 ostatnie ;)

    Aham. No to się zmieniło. Ale w sumie się nie dziwię. To może i dział
    windykacji poprawili?
    A co do zadłużenia w Żaglu - zadzwoń do nich i ustal z nimi jakieś spłaty.
    Ja pomijając powyższe wspomnienia z "działem windykacji" mam jeszcze inne
    niemiłe wspomnienia. Byłem w trakcie spłaty zaległości w sposób uzgodniony z
    "macierzystym oddziałem", w którym kredytowałem zakup, podczas gdy bez
    żadnego ostrzeżenia (spłacałem zadłużenie tak jak ustalałem w oddziale)
    przekazano moją wierzytelność do natychmiastowej windykacji. Dowiedziałem
    się o tym jak do mojego miejsca zameldowania zgłosiła się kobieta, która
    była właśnie "windykatorem" z ramienia Żagla i zażądała spłaty od razu całej
    sumy zaległości (czego było ponad 3.5k zł)

    --
    Przemysław Maciuszko