  • 1. Data: 2003-09-15 08:00:56
    Temat: nieudany przelew
    Od: j...@o...pl

    Czy ktos moze wie co sie dzieje gdy przelew nie moze dojsc do skutku
    z "winy" drugiej strony? Np. Gdy bank docelowy stwierdza ze
    konto jest juz zamkniete lub cos w tym stylu?

    Pieniadze wracaja na konto? Jak to jest traktowane przez system
    bankowy? Jako przelew?

    No i bardziej szczegolowo: czy w systemie BPH jest to traktowane
    jako "Odrzucenie przelewu przez system bankowy" (co u mnie
    spowodowaloby wyslanie SMSa) ?

    Czy ma ktos moze jakies "wadliwe" konto na ktorym moglbym to
    przetestowac kwota 1 grosz?
    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

  • 2. Data: 2003-09-15 10:21:53
    Temat: Re: nieudany przelew
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > Czy ma ktos moze jakies "wadliwe" konto na ktorym moglbym to
    > przetestowac kwota 1 grosz?

    Wygeneruj sobie losowo 26 cyfr, oblicz poprawnie liczbę kontrolną
    i powodzenia w testowaniu ....

    K.

  • 3. Data: 2003-09-15 10:31:10
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kuba <j...@y...com> writes:

    > Wygeneruj sobie losowo 26 cyfr, oblicz poprawnie liczbę kontrolną
    > i powodzenia w testowaniu ....

    Nie do końca. Trzeba mieć sensowny numer banku-odbiorcy...

  • 4. Data: 2003-09-15 10:35:49
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@y...com> napisał w wiadomości

    > Wygeneruj sobie losowo 26 cyfr, oblicz poprawnie liczbę kontrolną
    > i powodzenia w testowaniu ....

    A jak trafi w jakies prawdziwe konto? Szansa chyba mniejsza niz w totolotku,
    ale miliony graja w lotto :D

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 5. Data: 2003-09-15 10:38:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 15 Sep 2003 12:35:49 +0200, Lopez
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > A jak trafi w jakies prawdziwe konto? Szansa chyba mniejsza niz w
    > totolotku, ale miliony graja w lotto :D

    Jeden grosz nie majatek, a ile ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec
    ;-)

    M.

  • 6. Data: 2003-09-15 11:17:48
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > Nie do końca. Trzeba mieć sensowny numer banku-odbiorcy...

    11402004 ?

    potem chyba z reguły 0000 (ma ktoś inaczej ?)

    może więc XX 1140 2004 1234 XXXX XXXX XXXX ?

  • 7. Data: 2003-09-15 17:11:51
    Od: Arkadiusz Stanieczek <a...@z...polsl.gliwice.pl>

    j...@o...pl wrote:
> [...]

    > spowodowaloby wyslanie SMSa) ?

    > Czy ma ktos moze jakies "wadliwe" konto na ktorym moglbym to

    Witam

    Wyslalem na priva. Podziel sie wnioskami.

    Pozdrowka
    LEO