  • 1. Data: 2004-04-09 12:49:56
    Temat: nietypowy bankomat - to wyglada podejrzanie i niebezpiecznie !!!
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    znajoma bedac w PKO SA (Warszawa, ul. Zwyciezcow) przy bankomacie wybila
    pin - i gdy juz go wybila zauwazyla ze byl bledny - ale jak sie okazalo
    bankomat chyba nie zauwayzl tego i wczytal karte, wowczas sprawdzila stan
    konta - i to byl jej faktyczny stan konta

    po zakonczeniu wbila poraz kolejny specjalnie bledny pin i bankomat rowniez
    zalogowal sie na jej konto - to naprawde jest niebezpieczne - bo przeciez
    jak by to zrobil ktos inny oczyscilby jej konto !!!!!

    przeciesz to nie dopuszczalne - bo w takim przypadku po co nam piny ???

    pozdr.
    megan

  • 2. Data: 2004-04-09 12:57:12
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "megan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak by to zrobil ktos inny oczyscilby jej konto !!!!!
    >
    > przeciesz to nie dopuszczalne - bo w takim przypadku po co nam piny ???

    szkoda ze nia ma takiego w krakowie - zaraz bym obrobil swoje wlasne konto,
    a moze ktos potestuje jak to w kraku wyglada w pkosa ?

  • 3. Data: 2004-04-09 13:02:29
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > przeciesz to nie dopuszczalne - bo w takim przypadku po co nam piny ???

    A wyplacila cos ? Mnie tez wpuszcza na bledny pin, ale przy wyplacie
    jest runtime error ;)

  • 4. Data: 2004-04-09 16:51:35
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Apr 2004 14:49:56 +0200, megan wrote:

> [...]
    > jak by to zrobil ktos inny oczyscilby jej konto !!!!!
    >
    > przeciesz to nie dopuszczalne - bo w takim przypadku po co nam piny ???

    Pewnie nie powinno tak byc, ale nigdzie niepisalas, ze wyplacala pieniadze.
    Nie jest dobre jesli bankomat akceptuje karte i pokazuje stan srodkow bez
    podania pinu lub z podaniem blednego, ale jesli by wyplacil pieniazki to
    byloby sie czym martwic.

    --
    vpw (2004-04-09 18:49:35)

  • 5. Data: 2004-04-09 19:33:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "megan" <m...@f...pl> writes:

> [...]
    > bankomat chyba nie zauwayzl tego i wczytal karte, wowczas sprawdzila stan
    > konta - i to byl jej faktyczny stan konta

    Karta takze Pekao SA (bo chyba nie PKO BP (SA))?
    Jaka?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-04-10 23:22:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    vpw <v...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > podania pinu lub z podaniem blednego, ale jesli by wyplacil pieniazki to

    W obu przypadkach jest czym sie martwic.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 7. Data: 2004-04-14 22:33:36
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie tez wpuszcza na bledny pin

    To oczywiste. Weryfikacja PINu następuje razem z autoryzacją transakcji.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara,
    usenet (at) nawara.info