  • 91. Data: 2007-08-28 01:14:48
    Temat: Re: niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Moze i tak ale ja reklamowalem zawsze podwojne transakcje i nigdy
    > zadnych zwrotow na karte nie przyjmuje i jakos zawsze sie udawalo.

    Aaaa.
    No to teraz się wydało.
    Podwójną transakcję to ty sobie możesz anulować.
    Oni to traktują jako błąd systemu i anulują.
    Ale DWÓCH transakcji, które miały miejsce to możesz sobie do usranej
    śmierci próbować anulować.

    W ogóle mieszkasz pojęcia a upierasz się jak dziki

    A I wyjasnij mi jeszcze w jaki to sposób nie przyjmujszez zwrotów na
    kartę, bo jakoś kiepsko widzę, że masz cokolwiek do powiedzenia,

  • 92. Data: 2007-08-28 01:16:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Transakcja na mojej karcie nie miala miejsca i to mi wystarczy.

    Ale dalej ma się to nijak do faktu, że bank do czasu rozpatrzenia
    reklamacji udzielił ci formalnie kredytu, który formalnie spłaciłeś
    kwotą z uznanej reklamacji.

  • 93. Data: 2007-08-28 06:18:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Chyba wiesz ze mozesz reklamowac nawet transakcje, w ktorych sprzedawca
    > dysponuje podpisana przez Ciebie odbitka karty oraz np. kopia Twojego
    > dowodu tozsamosci, oraz takie, ktore byly potwierdzone PINem.

    Olaboga ale podwojnych reklamowac nie mozna co to za zarty.

    > Ale to nie byla podwojna transakcja.

    Jak nie jak tak, podwojne obciazenie karty i zwrot na karte.

  • 94. Data: 2007-08-28 06:21:43
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Oni to traktują jako błąd systemu i anulują.
    > Ale DWÓCH transakcji, które miały miejsce to możesz sobie do usranej

    Przcieganiecie karty dwukrotnie powoduje dwie transakcje i to sie
    reklamuje. Podwojna transakcja czyli dwie transakcje na te sama kwote w
    tym samym miejscu.

    > W ogóle mieszkasz pojęcia a upierasz się jak dziki

    Sam mieszasz. Ja widze dwie transakcje bank widzi dwie transakcje wiec
    reklamuje jedna jako nieautoryzowana podobnie jak reklamuje zwrot jako
    nieautoryzowany. Upierasz sie jak kobieta z okienka w PKO

    > A I wyjasnij mi jeszcze w jaki to sposób nie przyjmujszez zwrotów na
    > kartę, bo jakoś kiepsko widzę, że masz cokolwiek do powiedzenia,

    Normalnie skladam reklamcje na te transakcje.

  • 95. Data: 2007-08-28 12:46:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Normalnie skladam reklamcje na te transakcje.

    A i składanie reklamacji to wg ciebie jest nieprzyjmowanie zwrotów.
    To teraz juz przynajmniej wiem, ze nie masz zielonego pojęcia o czym w
    ogóle piszesz.
    Szkoda klawiatury.