    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    Date: Thu, 6 Jun 2019 14:31:29 +0200

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:29:20 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:

    >podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny

    >gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    >napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    >ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    >kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

    Na razie, to sam nie napisales w poscie ze o nieslyszaczego chodzi, to
    skad bank ma wiedziec ?

    No dobra, moze powinien miec gdzies tam haczyk "osoba głucha" ... ale
    czy RODO pozwala ? :-)

    A poza tym nie napisales, kiedy to bylo.
    Moze bank chce cos sprawdzic, a przy braku kontaktu jednak zrealizuje
    pisemne polecenie.

    Albo mu wychodzi, ze nadplaty nie bedzie, trzeba doplacic :-)

    J.