  • Data: 2006-03-05 14:11:58
    Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego watpie by jakiekolwiek reklamacje cos Ci daly, bo jak ktos juz
    > napisal w tym watku zawsze znajdzie sie zapis z umowy, gdzie to jeszcze ty
    > zaplacisz...
    > Pozdrawiam i zycze sukcesu w walce z "wiatrakami"!

    Od 2003 roku skladałem trzy razy reklamację w Multibank i za kazdym razem
    zostało to załatwione po mojej mysli. Oczywiscie, opieralem sie na
    konkretnych zapisach z umów i warunkach.
    Na marginesie, przeze mnie zmienili jeden wzór umowy kredytowej :-))).

    Uwazam, ze warto skladac reklamację. Ja bede to robil za kadym razem, kiedy
    poczuję, ze cos jest nie tak i ze to wina banku.

    Z drugiej strony, jak stwierdzil mój dobry znajomy z Multi, reklamacje to
    najlepszy sposób na wyryfikację sposobu dzialania i w efekcie sposób na
    poprawę oferty i jakosci obslugi.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl