eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiniemila sytuacja w multibanku › Re: niemila sytuacja w multibanku
  • Data: 2006-03-10 20:49:46
    Temat: Re: niemila sytuacja w multibanku
    Od: "skorz" <skorz(BEZSPAMU)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    news:due91h$30v1$2@node3.news.atman.pl...

    >> Przypuszczam ze bank postara sie o szybki zwrot pieniedzy bo w mojej
    >> reklamacji kazalem zaznaczyc ze pieniadze wplacone na konto mialy byc
    >> przeznaczone na splate karty kredytowej :)) Moze to ich zmobilizuje:))

    Jak nie spłacisz w gp to dostaniesz odsetkami...
    Tak - bank to na pewno zmobilizuje :P

    > sprawdź w regulaminie ile ma iść ta kasa na konto i się czepiaj

    Pokaż mi fragment jakiekolwiek _regulaminu_MultiBanku_ ze słowem
    "Wpłatomat".

    Ja wpłacałem kasę 6 stycznia - dotarła na konto po ponad miesiącu. Pierwsza
    reklamacja negatywna. Reklamacja reklamacji dopiero odniosła skutek. Tyle,
    że 2 reklamacja była napisana zdecydowanie bardziej stanowczo, włącznie z
    żądaniem przeanalizowania zapisów z kamery, informacją że dostarczę pisemne
    oświadczenie świadka oraz z z pytaniem czemu to w ogóle działa skoro nie ma
    tego w regulaminie...

    pzdrwm i powodzenia
    skorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1